دنیای فروش ، بازاریابی و موفقیت

۱۰ مطلب در مهر ۱۳۹۰ ثبت شده است

یک مطلب قابل توجه

امروز یک ایمیل بسیار جالب بدستم رسید اگرچه که موضوع آن ارتباط مستقیمی به مباحث ما ندارد اما حیفم رسید که با دوستان مطرح نشود.

اراده بر تغییر خویش


 

تفاوت کشورهای ثروتمند و فقیر، تفاوت قدمت آنها نیست.

برای مثال کشور مصر بیش از 3000 سال تاریخ مکتوب دارد و فقیر است!

 

اما کشورهای جدیدی مانند کانادا، نیوزیلند، استرالیا که 150 سال پیش وضعیت قابل توجهی نداشتند، اکنون کشورهایی توسعه‌یافته و ثروتمند هستند.

 

 

تفاوت کشورهای فقیر و ثروتمند در میزان منابع طبیعی قابل استحصال آنها هم نیست.

 

ژاپن کشوری است که سرزمین بسیار محدودی دارد که 80 درصد آن کوه‌هایی است که مناسب کشاورزی و دامداری نیست اما دومین اقتصاد قدرتمند جهان پس از آمریکا را دارد. این کشور مانند یک کارخانه پهناور و شناوری می‌باشد که مواد خام را از همه جهان وارد کرده و به صورت محصولات پیشرفته صادر می‌کند.

 

 

مثال بعدی سوئیس است.

 

کشوری که اصلاً کاکائو در آن به عمل نمی‌آید اما بهترین شکلات‌های جهان را تولید و صادر می‌کند. در سرزمین کوچک و سرد سوئیس که تنها در چهار ماه سال می‌توان کشاورزی و دامداری انجام داد، بهترین لبنیات (پنیر) دنیا تولید می‌شود.

سوئیس کشوری است که به امنیت، نظم و سختکوشی مشهور است و به همین خاطر به گاوصندوق دنیا مشهور شده‌است (بانک‌های سوئیس).

 

 

افراد تحصیلکرده‌ای که از کشورهای ثروتمند با همتایان خود در کشورهای فقیر برخورد دارند برای ما مشخص می‌کنند که سطح هوش  و فهم نیز تفاوت قابل توجهی در این میان ندارد.

 

 

نژاد و رنگ پوست نیز مهم نیستند. زیرا مهاجرانی که در کشور خود برچسب تنبلی می‌گیرند، در کشورهای اروپایی به نیروهای مولد و فعال تبدیل می‌شوند.

 

 

پس تفاوت در چیست؟

 

 

تفاوت در رفتارهای است که در طول سال‌ها فرهنگ و دانش نام گرفته است.

 

وقتی که رفتارهای مردم کشورهای پیشرفته و ثروتمند را تحلیل می‌کنیم، متوجه می‌شویم که اکثریت غالب آنها از اصول زیر در زندگی خود پیروی می‌کنند:

 

 

1- اخلاق به عنوان اصل پایه

2- وحدت

3- مسئولیت پذیری

4- احترام به قانون و مقررات

5- احترام به حقوق شهروندان دیگر

6- عشق به کار

7- تحمل سختی‌ها به منظور سرمایه‌گذاری روی آینده

8- میل به ارائه کارهای برتر و فوق‌العاده

9- نظم‌پذیری

اما در کشورهای فقیر تنها عده قلیلی از مردم از این اصول پیروی می‌کنند.

 

 

در کشور ما کسی که زیاد کار کند تراکتور نامیده می شود

 

کسی که به قوانین احترام بگذارد بچه مثبت است

 

کسی که  اخلاقیات را رعایت کند برچسب پاستوریزه خواهد گرفت

 

کسانی که حقوق دیگران را زیر پا می گذارند و افراد قالتاق، آدمهای زرنگ خوانده می شوند

 

انسانهای منظم افراد خشک وبیحال هستند

 

همه به دنبال یک شبه رفتن ره صد ساله

و.........

 

 

بیایید از خودمان شروع کنیم

و از همین لحظه

 

 

ما ایرانیان فقیر هستیم نه به این خاطر که منابع طبیعی نداریم یا اینکه طبیعت نسبت به ما بیرحم بوده‌است.

 

ما فقیر هستیم برای اینکه رفتارمان چنین سبب شده‌است.

ما برای آموختن و رعایت اصول فوق که (توسط کشورهای پیشرفته شناسایی شده است) فاقد اهتمام لازم هستیم.

 


------------------------------------------------------------

به دلیل اضافه شدن دوستان جدید در هر نوبت ، مجبورم لینک دانلود کتاب را مکررا داشته باشم لذا از دوستان قدیمی بابت این مورد پوزش می طلبم

مدیریت سایت فروشندگی


book1.jpg

  چگونه در اینترنت مشتریان کالای خود را بیابیم؟

agahi3.jpg

  چگونه می توان آگهی های پرفروش طراحی کرد؟

 

undefined
اگر جزو دوستانی هستید که تازه به جمع ما پیوسته اید حضور شما را خوش آمد می گوییم.
خبرنامه سایت فروشندگی توسط مقالاتی کوتاه سعی در پاسخگویی به سئوالات شما پیرامون گسترش کسب و کار و بهبود آن دارد.
چنانچه راجه به هر مقاله سئوالی داشتید و یا احساس کردید نیاز به توضیحات بیشتری وجود دارد بر روی تصویر طرح سئوال کلیک کرده و سئوال خود را مطرح کنید تا در اسرع وقت پاسخگوی شما باشیم .
با آرزوی موفقیت - مدیریت سایت فروشندگی
---------------------------------------------------------------

از دیدگاه سنتی برای فروش باید تبلیغات انجام شود که این تبلیغات از طریق رسانه های مختلف صورت می گیرد ، عموما دوستان آگهی های مختلفی از طریق رسانه هایی مانند روزنامه ها و مجلات و موارد مشابه انجام داده و نهایتا از بازده آن آگهیها نسبت به هزینه انجام شده رضایت ندارند . البته با توجه به بالارفتن تعرفه آگهی در اغلب نشریات بیشتر این اوقات جمع این هزینه ها بصورت ماهیانه و یا فصلی رقم بسیار زیادی خواهد شد.
یکی از راهکارهای رفع و یا بهینه سازی این مشکل استفاده از هزینه های ضامن فروش است.
اجازه بدهید مثالی برای شما بزنم:
فرض کنید در یک فصل مبلغ 50 میلیون تومان هزینه تبلیغات انجام می دهیم و به ازای صرف این مبلغ انتظار داریم 500 مشتری جذب شود ( البته معمولا عدد دلخواه ما محقق نمی شود) یعنی به ازای هر مشتری 100 هزار تومان هزینه در نظر داریم . اگر به ازای صرف همان بودجه 250 مشتری جذب شود یعنی به ازای هر مشتری 200 هزار تومان هزینه انجام داده ایم.
این اعداد را به نسبت شغل خود (هزینه های فصلی که انجام می دهید و مشتریهایی که به ازای آنها جذب می کنید) دقیق کنید .
گاهی اوقات از مشخص شدن عدد جذب و مبلغ آن حیرت خواهید کرد.
پیشنهاد ما این است که بر روی هزینه های در زمان فروش تمرکز کنید. این هزینه ها شامل مواردی هستند که فقط زمانی انجام می شوند که فروش شما قطعا انجام شده باشند.
اجازه بدهید با ذکر مثال بیشتر توضیح بدهم:
فرض کنیم در زمینه فروش بسته های نرم افزاری به مجتمعهای تولیدی فعالیت دارید. می توانید اعلام کنید به ازای خرید یک پکیج نرم افزار برای 50 نفر از کارکنان آن مجموعه یک سری کامل لباس کار تهیه می کنید

( مقدار این هزینه باید متناسب با عدد جذب باشد)
و یا اگر لیفتراک می فروشید و رقبای شما از مشتریان هزینه حمل و نصب می گیرند عدد جذquestionmark2.jpgب را برای این کار هزینه  کنید و حمل ونصب تجهیزاتتان را در تمام ایران رایگان اعلام کنید .

عدد جذب را برای مواردی هزینه کنید که مشتریانتان دوست دارند داشته باشند و یا می تواند یک عامل تکمیلی برای کالا و خدمات شما باشد.

------------------------------------------------------------

به دلیل اضافه شدن دوستان جدید در هر نوبت ، مجبورم لینک دانلود کتاب را مکررا داشته باشم لذا از دوستان قدیمی بابت این مورد پوزش می طلبم

مدیریت سایت فروشندگی


book1.jpg

  چگونه در اینترنت مشتریان کالای خود را بیابیم؟

agahi3.jpg

  چگونه می توان آگهی های پرفروش طراحی کرد؟

چنانچه برای دیدن فایلهای pdf  دچار مشکل هستید می توانید نرم افزار آنرا از این جا دریافت کنید.

 

برای دریافت نرم افزار pdf reader روی جمله بالاکلیک راست کرده و گزینه save link as را انتخاب کنید پس از دانلود برنامه آنرا اجرا کنید

پس از اجرا و نصب نرم افزار می توانید فایلهای pdf را توسط آن ببینید.  

توضیحاتی راجع به صفحه فرود

توضیحاتی راجع به صفحه فرود در سایت

سخنران آقای بقوسیان

مشتریان چگونه ما را انتخاب می کنند؟

هرکدام از ما برای دست یافتن به منافع خاصی اقدام به خرید می کنیم . چنانچه یک فروشنده بتواند منافع مورد نظر مشتریانش را شناسایی کند بسیار راحت تر و سریع تر می تواند با خریداران خود ارتباط برقرار کرده  و کالاهای خود را به فروش برساند.

بعنوان مثال امکان دارد مدیر یک شرکت صنعتی برای خرید لیفتراک برقی بین مدل 4500 اسب و 5000 اسب و یا مارکهای x و y مردد باشد اما هدف نهایی او خریدی است که بی دردسر امور مورد نظر را انجام داده و مرتبا دچار خرابی و مشکل فنی نشده و کارهای مربوطه را ناتمام نگذارد.

پس در نهایت هدف یک مدیر از خرید لیفتراک تامین امنیت فکری و راحتی خیال از بابت دریافت خدمات پس از فروش قوی است و هر شرکتی که بتواند این موارد را تضمین کند انتخاب وی خواهد بود.

بنابراین بجای اینکه فقط مشخصات فنی انواع لیفتراکها را ارائه کنید باید مدارکی از طرف مراکز مهم مبنی بر تایید کیفیت کالا بهمراه روش ارائه خدمات پس از فروش در مراکزی که کالایتان عرضه می شود ذکر کنید.

در مجموع روش فوق را ارائه مزایا بجای مشخصات می نامند و مزایا یعنی موارد و یا احساساتی که مشتری در هنگام خرید و یا پس از خرید و مصرف کالا بدست می آورد.

مثال دوم :

یک کارخانه بیسکویت سازی از شیرین کننده های طبیعی مثل خرما و عسل بجای شکر استفاده می کند . این کارخانه میتواند از تمایل مردم به خوش اندام بودن و همچنین تمایل مردمی که بدلیل بیماری قند نمی توانند شیرینی بخورند استفاده کند.

به این شکل : بیسکویت بخورید و خوش اندام بمانید . در بیسکویتهای ما بجای قند مصنوعی از خرما استفاده شده که نه تنها مضر نیست بلکه دهها خاصیت برای سیستم گوارشی بدن دارد

و یا تنها بیسکویت قابل استفاده توسط بیماران دیابتی ، در ساخت این بیسکویت بجای قند مصنوعی از عسل استفاده شده که طبق تایید پزشکان برای بیماران دیابتی بسیار مفید است.

(توضیحات فوق صرفا مثال بوده و جنبه پزشکی ندارد)

 

در کالای خود خوب دقت کنید و فواید آنرا برای مشتری بازگو کنید ، مشتریان به این شکل بهتر خرید خواهند کرد.

 

------------------------------------------------------------

به دلیل اضافه شدن دوستان جدید در هر نوبت ، مجبورم لینک دانلود کتاب را مکررا داشته باشم لذا از دوستان قدیمی بابت این مورد پوزش می طلبم

مدیریت سایت فروشندگی


book1.jpg

  چگونه در اینترنت مشتریان کالای خود را بیابیم؟
 

agahi3.jpg

  چگونه می توان آگهی های پرفروش طراحی کرد؟

چنانچه برای دیدن فایلهای pdf  دچار مشکل هستید می توانید نرم افزار آنرا از این جا دریافت کنید.

 

برای دریافت نرم افزار pdf reader روی جمله بالاکلیک راست کرده و گزینه save link as را انتخاب کنید پس از دانلود برنامه آنرا اجرا کنید

پس از اجرا و نصب نرم افزار می توانید فایلهای pdf را توسط آن ببینید.  

بررسی اجمالی یک آگهی

چند روز قبل آگهی زیر توسط sms برای من ارسال شد ، نکات جالبی در این آگهی بود که به نظرم رسید آنرا با شما در میان بگذارم زیرا فکر می کنم برای بسیاری از دوستان مفید باشد.
برای اولین بار در ایران ، مترجم الکترونیکی فوق پیشرفته گویای ECTACO
مصلای تهران - سالن X- غرفه الف - 14 تا 24 مهر
1- زمانیکه در یک آگهی ادعایی می شود باید قابلیت پذیرش توسط مخاطب را داشته باشد ، اگر ادعایی بکنید و مخاطب از خودش بپرسد (ازکجا معلوم؟) و در آن آگهی پاسخی برای مخاطب نداشته باشید ادعای شما از جانب وی قابل قبول نخواهد بود.
ذکر عبارت "برای اولین بار در ایران" هیچ منبع و ماخذی به بیننده نمی دهد در صورتیکه بجای آن می شد از مترجم الکترونیک پرطرفدار ......استفاده کرد
2- کالای مورد عرضه ما آنچنانیکه برای ما آشناست و به آن تسلط داریم لزوما نمی تواند برای مخاطب نیز آشنا باشد بنابراین باید به هر روش ممکن به آنها کمک کنیم تا با کالای ما آشنا شوند.
مترجم الکترونیکی فوق پیشرفته گویای" ACTACO چقدر طولانی" به راستی چیست؟
یک نرم افزار و یا دستگاهی که با ورود کلمات ترجمه انجام می دهد؟ آیا این ترجمه فقط برای لغات است و یا جملات را نیز شامل می شود؟ آیا آیا آِیا ....
سئوالات بسیار زیادی ممکن است ذهن مخاطب علاقمند را مشغول کند که در چنین آگهی ها به آن پاسخی داده نمی شود.
کافی است آدرس وب سایت و یا تلفن تماس در آگهی گذاشته شده تا سئوالات مشتریان بی پاسخ نمانند.
3- فرض آگهی دهنده در مورد آگهی فوق بر این است که همه افراد با دیدن آن به مصلا مراجعه خواهند کرد.
به نظر شما این چنین است؟
آیا انگیزه ای برای رفتن مشتریان احتمالی به نمایشگاه ایجاد شده است؟
جایزه ، تخفیف، اشانتیون ، قرعه کشی ؟
چرا کسی که در منتهی الیه غرب تهران و یا جنوب تهران است باید به خودش زحمت داده و به مصلا برود؟
اگر این شرکت مورد خاصی برای مدت نمایشگاه در نظر دارد بهتر است با ذکر سایت خود آن مورد را اعلام کند، مثلا خریدارانی که داخل نمایشگاه خرید کنند 15% تخفیف خواهند گرفت
شاید با خود بگویید که چون متن ارسالی sms بوده امکان مطرح کردن همه موارد فوق وجود ندارد. این مطلب صحیح است اما آگهی می توانست به روش بسیار موثرتری طراحی و اجرا شود.
همواره بایستی در طراحی آگهی های خود سهولت دسترسی مخاطب را مد نظر قرار بدهیم تا بتوانیم مشتریان بیشتری را جذب کنیم.


------------------------------------------------------------

به دلیل اضافه شدن دوستان جدید در هر نوبت ، مجبورم لینک دانلود کتاب را مکررا داشته باشم لذا از دوستان قدیمی بابت این مورد پوزش می طلبم

مدیریت سایت فروشندگی


book1.jpg

  چگونه در اینترنت مشتریان کالای خود را بیابیم؟
 

agahi3.jpg

  چگونه می توان آگهی های پرفروش طراحی کرد؟

چنانچه برای دیدن فایلهای pdf  دچار مشکل هستید می توانید نرم افزار آنرا از این جا دریافت کنید.

 

برای دریافت نرم افزار pdf reader روی جمله بالاکلیک راست کرده و گزینه save link as را انتخاب کنید پس از دانلود برنامه آنرا اجرا کنید

پس از اجرا و نصب نرم افزار می توانید فایلهای pdf را توسط آن ببینید. 

واقعیت هایی حیرت آور

      • در بازدید اول تقریبا هیچ خریدی انجام نمی شود!
      • حدود 95 درصد بازدید کنندگان دیگر هیچگاه به سایت ما
      • بر نمی گردند!
      • غالب بازدیدکنندگان در آن لحظه به محصولات یا خدمات ما نیاز ندارند!

       

       

      1-    آیا خود شما بلافاصله پس از جستجوی یک واژه در گوگل و رفتن به یک سایت اقدام به خرید می کنید؟ اگر از کیفیت کالای عرضه شده و یا اعتبار شرکت فروشنده و یا هر مورد دیگر مطمئن نباشید آیا خرید می کنید؟

      2-    معمولا بدلیل گرفتاری و یا فراموش کردن آدرس سایت و یا دلایل مختلف دیگر پس از خروج به ندرت به سایتی برمی گردیم. این تجربه ای است که حتما برای شما هم پیش آمده است.

      3-    در جستجوهای مختلف داخل گوگل به سایتهایی راهنمایی میشویم که مطالبشان برای ما جالب است ولی در آن لحظه نیازی به خرید کالایشان نداریم و پس از خواندن مطالب از سایت خارج شده و مدتی بعد آن سایت و مطالبش را فراموش می کنیم . این مطلب هم یکی دیگر از دلایلی است که باعث کم شدن فروش سایتها می شود.


      راه چاره چیست؟

      بیشتر افرادی که به سایت ما وارد می شوند به یکی از زمینه های کار ما علاقمندند ، لذا اگر بتوان ایمیل این افراد را گرفت و برای آنها اطلاع رسانی مفید و موثر را انجام داد می توان امیدوار بود که درصد بسیار زیادی از آنها را به خریدار تبدیل کرد.

       

      این کار چگونه انجام می شود؟

      با اضافه کردن قسمتی به سایت به نام صفحه فرود ، صفحه فرود یک صفحه اینترنتی ساده است که در قبال ارائه یک هدیه جالب به بازدیدکننده ( معمولا یک کتاب الکترونیک ) از وی میخواهد که خود را معرفی کند.

      پس از درج ایمیل توسط بازدیدکننده اطلاعات وی به سیستم خبرنامه ما اضافه شده و پس از آن هر مطلبی که در خبرنامه اضافه شود توسط ایمیل بدست او خواهد رسید.

       

       

      سایت فروشندگی آمادگی دارد در زمینه مشاوره و اجرای سیستم فوق خدمات لازم را ارائه نماید.

      ------------------------------------------------------------

      book1.jpg

        چگونه در اینترنت مشتریان کالای خود را بیابیم؟
       

      agahi3.jpg

        چگونه می توان آگهی های پرفروش طراحی کرد؟

      چنانچه برای دیدن فایلهای pdf  دچار مشکل هستید می توانید نرم افزار آنرا از این جا دریافت کنید.

       

      برای دریافت نرم افزار pdf reader روی جمله بالاکلیک راست کرده و گزینه save link as را انتخاب کنید پس از دانلود برنامه آنرا اجرا کنید

      پس از اجرا و نصب نرم افزار می توانید فایلهای pdf را توسط آن ببینید. 


      در طی دو روزی که از انتشار متن قبلی گذشت ، عده ای از دوستان تماس داشته و راجع به سایتهای خودشان درخواست تبادل نظر داشتند.
      جالب اینکه تعدادزیادی از آنها سایتهای همه چیز فروشی(سوپرمارکت اینترنتی) داشتند.
      منظور از بکاربردن این عبارت این است که آنها اقلام بسیار متنوعی که معمولا با هم ارتباط نداشتند عرضه می کردند ، از سی دی و کتاب تا پوشاک و کفش و بدلیجات و غیره.
      شاید تعداد معدودی از اینگونه سوپرمارکتهای اینترنتی توانسته باشند با اجرای سیاستهای خاص در محدوده جغرافیایی خاص موفقیت نسبی بدست آورند لیکن صاحبان این قبیل سایتها به چند دلیل از نظر من نمی توانند موفقیتی را که دلشان می خواهد بدست آورند.
      اجازه بدهید مطلب مورد نظرم را با ذکر یک خاطره بیان کنم:
      چند سال قبل برای ماهیگیری به سد زاینده رود می رفتیم و با توجه به اندازه بزرگ ماهیها در آن زمان قلابهای بزرگی را به همراه می بردیم . برای طعمه هم از خمیر نان استفاده می کردیم .
      بامزه اینکه در آنجا هرگز موفق به گرفتن ماهی بزرگ نشدیم.
      پس از مدتی که با افراد خبره مشورت کردیم ، متوجه شدیم که ماهیهای بزرگ را تنها می توان با طعمه های خاص خودشان صید کرد ولی با استفاده از قلابهای کوچک و خمیرنان می توان ماهی های کوچک تر گرفت و ما بعد از آن در صید ماهی های کوچک بسیار موفق بودیم.

      نتیجه ای که از این خاطره در ارتباط با موضوع مورد نظر می گیریم این است که اولا نمی توان با یک ابزار انتظار فروش کالا به مشتریان مختلف را داشت ( این قاعده در اینترنت به شدت صدق می کند ( و ثانیا باید در موارد خاصی که انتخاب می کنیم کاملا قوی و حرفه ای عمل کنیم تا بتوانیم نتیجه دلخواه و مطلوب خود (که همان فروش مناسب است) را بدست آوریم.
      بنابراین پیشنهادی که به این دوستان دارم این است که زمینه های بی ارتباط کاری خود را حذف کنند ( نمی توانید انتظار داشته باشید مهندسان و دانشجویان برای خرید لوازم کامپیوتر به سایتی که داروهای توانبخشی و بدلیجات هم می فروشد زیاد سربزنند )



      ------------------------------------------------------------

      book1.jpg

        چگونه در اینترنت مشتریان کالای خود را بیابیم؟
       

      agahi3.jpg

        چگونه می توان آگهی های پرفروش طراحی کرد؟

      چنانچه برای دیدن فایلهای pdf  دچار مشکل هستید می توانید نرم افزار آنرا از این جا دریافت کنید.

       

      برای دریافت نرم افزار pdf reader روی جمله بالاکلیک راست کرده و گزینه save link as را انتخاب کنید پس از دانلود برنامه آنرا اجرا کنید

      پس از اجرا و نصب نرم افزار می توانید فایلهای pdf را توسط آن ببینید. 

      بگذارید بیشتر با هم آشنا شویم

      بگذارید بیشتر با هم آشنا شویم

      تعداد زیادی از دوستانی که تا بحال عضو خبرنامه سایت "فروشندگی" شده اند به شکلهای مختلف اظهار لطف نموده اند اما هدف نهایی از فعالیت ما کمک به دیگران برای توسعه قابلیتها و در نهایت فروش توسط اینترنت می باشد.

      از آنجائیکه استراتژی بازاریابی و تبلیغات اینترنتی برای کسب و کارهای مختلف متفاوت است نیاز به تحلیل هر سایت بصورت مجزا وجود دارد و برای همه نمی توان یک نسخه را تجویز کرد.

      در صورت تمایل شما ، ما می توانیم با تحلیلی از سایت شما پیشنهاداتی را جهت بهینه کردن روند فروش ارائه کنیم.

      این خدمت کاملا رایگان بوده و بدون دریافت هیچ هزینه ای دریافت خواهد شد.
      برای ارائه اطلاعات خود کافی است بر روی شکل زیر کلیک کنید



      مدیریت سایت فروشندگی
      محمدرضا امین

      یک نکته فوق العاده سودمند

      forooshandegilogo.jpg

      طی گفتگویی تلفنی که با یک دوست داشتم به موردی برخوردم که مطرح شدن آن می تواند برای دوستان دیگر هم مفید باشد.

      قبل از گفتگو به سایت ایشان سر زدم ، در زمینه فروش سی دی های فیلم فعالیت داشت و طراحی سایت او نیز نسبت به سایتهای مشابه بسیار بهتر بود.

      به ایشان زنگ زدم و اعلام کردم که در حال حاضر قصد خرید ندارم ولی اگر اطلاعات فیلمهای جدید را برایم بفرستند احتمالا در آینده از ایشان خرید خواهم کرد. سئوال کردم آیا در سایت قسمتی برای ارتباط با مشتریان در نظر گرفته شده است؟

      پاسخ ایشان این بود که ما اطلاعات همه خریداران خود را داریم و در صورت نیاز با آنها تماس می گیریم.

      من پرسیدم : چگونه با کسانی که فعلا قصد خرید ندارند ولی بعدا احتمال خرید آنها هست تماس می گیرید؟

      و مدیر سایت پاسخی نداشت.

      البته پیشنهادی که به ایشان دادم این بود که قسمتی در سایت تعبیه شود تا افراد علاقمند برای دریافت کاتالوگ فیلمهای جدید بصورت هفتگی و یا ماهیانه بر روی آن کلیک کرده و ایمیل خود را ثبت کنند . به این صورت پس از مدتی تعداد زیادی ایمیل از افراد علاقمند به فیلم جمع آوری می شد.

      نتیجه گیری: 

      ممکن است توضیحات فوق کاملا با شغل شما هماهنگی نداشته باشد اما یک هدف همیشه در ساخت یک سایت باید مد نظر قرار بگیرد:

      حتما حتما حتما باید سیستمی در سایت شما طراحی و اجرا شود تا بتوان اطلاعات افرادی را که در همان لحظه قصد خرید ندارند گرفت تا بتوان در آینده با ارسال مطالب درست آنها را به خریدار تبدیل کرد.


      چنانچه علاقمندید از مزایای استفاده از خبرنامه در ارتباط با شغل خود بیشتر آگاه شوید برروی این جمله کلیک کنید

      ------------------------------------------------------------

      book1.jpg

        چگونه در اینترنت مشتریان کالای خود را بیابیم؟
       

      agahi3.jpg

        چگونه می توان آگهی های پرفروش طراحی کرد؟

      چنانچه برای دیدن فایلهای pdf  دچار مشکل هستید می توانید نرم افزار آنرا از این جا دریافت کنید.

       

      برای دریافت نرم افزار pdf reader روی جمله بالاکلیک راست کرده و گزینه save link as را انتخاب کنید پس از دانلود برنامه آنرا اجرا کنید

      پس از اجرا و نصب نرم افزار می توانید فایلهای pdf را توسط آن ببینید. 

      خدمات مشاوره

      forooshandegilogo.jpg

      خدمات مشاوره

      دوستانی که مدتی است از عضویت آنها می گذرد با روش و سبک کار خبرنامه اینترنتی آشنا شده اند ، چنانچه این دوستان علاقمندند از این روشها برای جذب مشتریان خود استفاده کنند ، سایت فروشندگی آماده سرویس دهی برای آموزش و اجرای این سیستم برای آنها دارد.

      چنانچه علاقمندید از مزایای استفاده از خبرنامه بیشتر آگاه شوید برروی این جمله کلیک کنید

      book1.jpg

        چگونه در اینترنت مشتریان کالای خود را بیابیم؟

      agahi3.jpg

        چگونه می توان آگهی های پرفروش طراحی کرد؟

      چنانچه برای دیدن فایلهای pdf  دچار مشکل هستید می توانید نرم افزار آنرا از این جا دریافت کنید.

       

      برای دریافت نرم افزار pdf reader روی جمله بالاکلیک راست کرده و گزینه save link as را انتخاب کنید پس از دانلود برنامه آنرا اجرا کنید

      پس از اجرا و نصب نرم افزار می توانید فایلهای pdf را توسط آن ببینید.