دنیای فروش ، بازاریابی و موفقیت

undefined
اگر جزو دوستانی هستید که تازه به جمع ما پیوسته اید حضور شما را خوش آمد می گوییم.
خبرنامه سایت فروشندگی توسط مقالاتی کوتاه سعی در پاسخگویی به سئوالات شما پیرامون گسترش کسب و کار و بهبود آن دارد.
چنانچه راجه به هر مقاله سئوالی داشتید و یا احساس کردید نیاز به توضیحات بیشتری وجود دارد بر روی تصویر طرح سئوال کلیک کرده و سئوال خود را مطرح کنید تا در اسرع وقت پاسخگوی شما باشیم .
با آرزوی موفقیت - مدیریت سایت فروشندگی
---------------------------------------------------------------

از دیدگاه سنتی برای فروش باید تبلیغات انجام شود که این تبلیغات از طریق رسانه های مختلف صورت می گیرد ، عموما دوستان آگهی های مختلفی از طریق رسانه هایی مانند روزنامه ها و مجلات و موارد مشابه انجام داده و نهایتا از بازده آن آگهیها نسبت به هزینه انجام شده رضایت ندارند . البته با توجه به بالارفتن تعرفه آگهی در اغلب نشریات بیشتر این اوقات جمع این هزینه ها بصورت ماهیانه و یا فصلی رقم بسیار زیادی خواهد شد.
یکی از راهکارهای رفع و یا بهینه سازی این مشکل استفاده از هزینه های ضامن فروش است.
اجازه بدهید مثالی برای شما بزنم:
فرض کنید در یک فصل مبلغ 50 میلیون تومان هزینه تبلیغات انجام می دهیم و به ازای صرف این مبلغ انتظار داریم 500 مشتری جذب شود ( البته معمولا عدد دلخواه ما محقق نمی شود) یعنی به ازای هر مشتری 100 هزار تومان هزینه در نظر داریم . اگر به ازای صرف همان بودجه 250 مشتری جذب شود یعنی به ازای هر مشتری 200 هزار تومان هزینه انجام داده ایم.
این اعداد را به نسبت شغل خود (هزینه های فصلی که انجام می دهید و مشتریهایی که به ازای آنها جذب می کنید) دقیق کنید .
گاهی اوقات از مشخص شدن عدد جذب و مبلغ آن حیرت خواهید کرد.
پیشنهاد ما این است که بر روی هزینه های در زمان فروش تمرکز کنید. این هزینه ها شامل مواردی هستند که فقط زمانی انجام می شوند که فروش شما قطعا انجام شده باشند.
اجازه بدهید با ذکر مثال بیشتر توضیح بدهم:
فرض کنیم در زمینه فروش بسته های نرم افزاری به مجتمعهای تولیدی فعالیت دارید. می توانید اعلام کنید به ازای خرید یک پکیج نرم افزار برای 50 نفر از کارکنان آن مجموعه یک سری کامل لباس کار تهیه می کنید

( مقدار این هزینه باید متناسب با عدد جذب باشد)
و یا اگر لیفتراک می فروشید و رقبای شما از مشتریان هزینه حمل و نصب می گیرند عدد جذquestionmark2.jpgب را برای این کار هزینه  کنید و حمل ونصب تجهیزاتتان را در تمام ایران رایگان اعلام کنید .

عدد جذب را برای مواردی هزینه کنید که مشتریانتان دوست دارند داشته باشند و یا می تواند یک عامل تکمیلی برای کالا و خدمات شما باشد.

------------------------------------------------------------

به دلیل اضافه شدن دوستان جدید در هر نوبت ، مجبورم لینک دانلود کتاب را مکررا داشته باشم لذا از دوستان قدیمی بابت این مورد پوزش می طلبم

مدیریت سایت فروشندگی


book1.jpg

  چگونه در اینترنت مشتریان کالای خود را بیابیم؟

agahi3.jpg

  چگونه می توان آگهی های پرفروش طراحی کرد؟

چنانچه برای دیدن فایلهای pdf  دچار مشکل هستید می توانید نرم افزار آنرا از این جا دریافت کنید.

 

برای دریافت نرم افزار pdf reader روی جمله بالاکلیک راست کرده و گزینه save link as را انتخاب کنید پس از دانلود برنامه آنرا اجرا کنید

پس از اجرا و نصب نرم افزار می توانید فایلهای pdf را توسط آن ببینید.  
  • محمدرضا امین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی