یک اشتباه بسیار بزرگ: عدم سئوال از مشتری
- يكشنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۰، ۰۵:۱۹ ب.ظ
- ۰ نظر
یک اشتباه بسیار بزرگ: عدم سئوال از مشتری
یکی از بدترین اشتباهاتی که فروشندگان می توانند انجام بدهند عدم ارتباط صحیح با مشتری است و کلید دستیابی به این ارتباط صحیح سئوال است ، تا زمانیکه در ذهن خود به گمانه زنی راجع به نیازهای مشتری مشغول باشیم احتمال خطای ما بسیار بالا خواهد بود بنابراین بهتر است در ابتدا از نیازها و توقعات مشتری سئوال کنیم سپس نزدیکترین کالایی را که می تواند به نحو احسن خواسته مشتری را پاسخگو باشد به وی پیشنهاد کنیم . این مورد برای خدمات نیز صدق می کند ، اینکه مشتری دوست دارد چه موقع سفارش خود را دریافت کند و یا اینکه از وی پرسیده شود با توجه به محدودیتهای ما زمان X برای او راحت تر است یا Y قطعا احساس یسیار بهتری برای او ایجاد می کند.
- ۹۰/۰۵/۳۰