دنیای فروش ، بازاریابی و موفقیت

یک اشتباه بسیار بزرگ: عدم سئوال از مشتری


 

یک اشتباه بسیار بزرگ: عدم سئوال از مشتری

یکی از بدترین اشتباهاتی که فروشندگان می توانند انجام بدهند عدم ارتباط صحیح با مشتری است و کلید دستیابی به این ارتباط صحیح سئوال است ، تا زمانیکه در ذهن خود به گمانه زنی راجع به نیازهای مشتری مشغول باشیم احتمال خطای ما بسیار بالا خواهد بود بنابراین بهتر است در ابتدا از نیازها و توقعات مشتری سئوال کنیم سپس نزدیکترین کالایی را که می تواند به نحو احسن خواسته مشتری را پاسخگو باشد به وی پیشنهاد کنیم . این مورد برای خدمات نیز صدق می کند ، اینکه مشتری دوست دارد چه موقع سفارش خود را دریافت کند و یا اینکه از وی پرسیده شود با توجه به محدودیتهای ما زمان X برای او راحت تر است یا Y قطعا احساس یسیار بهتری برای او ایجاد می کند.

 


  • محمدرضا امین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی