یک نکته فوق العاده سودمند
- چهارشنبه, ۶ مهر ۱۳۹۰، ۰۶:۴۸ ب.ظ
- ۰ نظر
طی گفتگویی تلفنی که با یک دوست داشتم به موردی برخوردم که مطرح شدن آن می تواند برای دوستان دیگر هم مفید باشد.
قبل از گفتگو به سایت ایشان سر زدم ، در زمینه فروش سی دی های فیلم فعالیت داشت و طراحی سایت او نیز نسبت به سایتهای مشابه بسیار بهتر بود.
به ایشان زنگ زدم و اعلام کردم که در حال حاضر قصد خرید ندارم ولی اگر اطلاعات فیلمهای جدید را برایم بفرستند احتمالا در آینده از ایشان خرید خواهم کرد. سئوال کردم آیا در سایت قسمتی برای ارتباط با مشتریان در نظر گرفته شده است؟
پاسخ ایشان این بود که ما اطلاعات همه خریداران خود را داریم و در صورت نیاز با آنها تماس می گیریم.
من پرسیدم : چگونه با کسانی که فعلا قصد خرید ندارند ولی بعدا احتمال خرید آنها هست تماس می گیرید؟
و مدیر سایت پاسخی نداشت.
البته پیشنهادی که به ایشان دادم این بود که قسمتی در سایت تعبیه شود تا افراد علاقمند برای دریافت کاتالوگ فیلمهای جدید بصورت هفتگی و یا ماهیانه بر روی آن کلیک کرده و ایمیل خود را ثبت کنند . به این صورت پس از مدتی تعداد زیادی ایمیل از افراد علاقمند به فیلم جمع آوری می شد.
نتیجه گیری:
ممکن است توضیحات فوق کاملا با شغل شما هماهنگی نداشته باشد اما یک هدف همیشه در ساخت یک سایت باید مد نظر قرار بگیرد:
حتما حتما حتما باید سیستمی در سایت شما طراحی و اجرا شود تا بتوان اطلاعات افرادی را که در همان لحظه قصد خرید ندارند گرفت تا بتوان در آینده با ارسال مطالب درست آنها را به خریدار تبدیل کرد.
------------------------------------------------------------
چگونه در اینترنت مشتریان کالای خود را
بیابیم؟ |
چگونه می توان آگهی های پرفروش طراحی کرد؟ |
چنانچه برای دیدن فایلهای pdf دچار مشکل هستید می توانید نرم افزار آنرا از این جا دریافت کنید.
برای دریافت نرم افزار pdf reader روی جمله بالاکلیک راست کرده و گزینه save link as را انتخاب کنید پس از دانلود برنامه آنرا اجرا کنید
پس از اجرا و نصب نرم افزار می توانید فایلهای pdf را توسط آن ببینید.- ۹۰/۰۷/۰۶