دنیای فروش ، بازاریابی و موفقیت

۱۱ مطلب در دی ۱۳۹۱ ثبت شده است

مطالب جدید

  •  معیارهای سنجش موفقیت در بازاریابی ایمیلی

    در هر فعالیتی به منظور بهبود مستمر باید معیارهای سنجشی داشته باشیم و کمی سازی کنیم تا با مطالعه و بررسی آن ها اقدام به بهبود فرایندها کرد. در انجام بازاریابی ایمیلی نیز معیارهای سنجشی تعریف شده اند. در این مقاله به بررسی معیارهای سنجش موفقیت در بازاریابی ایمیلی پرداخته می شود.


     

  •  دریافت ایمیل با روش opt-in

    یکی از مهمترین روشها برای دریافت ایمیل روش opt-in است.

  • یک مطلب طنز و ارتباط آن با فروشندگی

    www.forooshandegi.com

    این مطلب در سایت موجود نبوده و فقط برای مشترکین ارسال می شود

    http://www.templatezone.com/app/HIE5/US-English/Images/HIE_Template_A239_i01.jpg

     

    یک مطلب طنز و ارتباط آن با فروشندگی

    یه یخچال نو خریدم، یخچال قدیمیه رو گذاشتم دم در روش نوشتم: رایگان! هرکسی خواست، ببره.
    هر روز میومدم می دیدم یخچال سر جاشه!
    دو سه روز گذشت دیدم اینطوریه رو یخچال نوشتم: برای فروش، 50000 تومان!
    فردا صبحش اومدم دیدم یخچال رو بردن و دیگه اونجا نیست!

    **************

    هر گونه کالا و یا خدماتی که ما عرضه می کنیم علاوه بر مشخصات ظاهری دارای مزایا و سودهایی نهان است که در صورت آشکار شدن برای مشتری ، روند تصمیم گیری را برای خرید وی سرعت می‌بخشد بنابراین باید راهکارهایی را بیابیم که ارزشهای نهان کالای خود را به مشتری اعلام کنیم.

    گاها این ارزشها بخودی خود وجود ندارند (مانند سایتهای آگهی) که در این وضعیت می‌توان با ایجاد سرویس و خدماتی به همراه کالای اصلی خود(که به آن ارزش افزوده گفته می‌شود) خرید کالا را برای مشتری ارزشمند کرد.

    اجازه بدهید چند مثال بزنم:

    شرکتی که لیفتراک می‌فروشد علاوه بر ارائه مشخصات فنی محصولاتش می‌تواند به موارد زیر هم اشاره کند.

    1-خرید لیفتراک با توجه به روند بالا رفتن قیمتها می‌تواند یک سرمایه‌گذاری باشد

    2-خرید لیفتراک برند ما با توجه به طرح جایگزینی با نمونه های فرسوده مقرون به صرفه است

    3-فروش اقساطی قدرت خرید مشتری را بالا می‌برد و کمک می‌کند تا وی بتواند مدلهای بهتری خرید کند

    4-.........

    و یا سایتی که در زمینه آگهی فعالیت می‌کند می تواند به مشتریان سرویسهای زیر را ارائه کند

    1- تبلیغ درج شده در سایت ما در بیست سایت دیگر نیز درج می‌شود

    2- کلیه تبلیغات مشابه آگهی شما بمدت یک هفته برای شما ایمیل می‌شود

    3-.........

     

    شروع به ایجاد ارزش در زمینه شغل خود کنید و سپس آنها را به مشتریان اعلام کنید ، هرچقدر این ارزشها بیشتر باشند مشتریان بیشتری جذب شما خواهند شد هرگز فراموش نکنید که :

    مشتریان کالاها را نمی‌خرند بلکه ارزشها را می‌خرند

     

     Email: info@forooshandegi.com

     

    برای موفقیت با ببرها قدم بردار!



    برای موفقیت با ببرها قدم بردار!

    گویی بعضی از افراد در تجارت چوب جادویی دارند، نه فقط به این خاطر که به پول و ثروت زیادی دست می یابند ( هرچند که این تنها دلیل خوبی است) بلکه به این دلیل که در هر کاری تاثیر مثبتی به جا می گذارند.(ادامه....)


    alt

     

     

     

    مخاطبصاحبان شرکتها و مشاغل کوچک، کارآفرینان
    نوع محصول: یک DVD آموزشی

    ملزومات استفادهکامپیوتر

    زبان دوره: فارسی

    مدرس: علی نورهانی
    تحویلپست پیشتاز (ارسال رایگان)
    قیمت: 138000 ریال

     



    ارکان بازاریابی اینترنتی درون گرا



    - به هر تاکتیکی در بازاریابی که متکی بر جلب توجه افراد به جای خرید آن باشد گفته می شود. (تعریف هاب اسپات) - استراتژی در بازاریابی است که بر یافتن مشتری با ارائه اطلاعات مفید متمرکز شده است. (تعریف ویکی پدیا) به بیان ساده تر در بازاریابی اینترنتی درون گرا شرکت یا ارائه دهنده محصول یا خدمت ، توسط مشتریان در بستر اینترنت یافته می شود. (ادامه…)

    چگونه برندی پایدار تشکیل دهید؟

    نکاتی که قبل از اقدام به برندسازی باید در نظر داشت: * آیا تقاضای قبلی برای محصول یا خدمت بنگاه وجود دارد؟ وضعیت کنونی بازار چگونه است؟ آیا بازار در حال تنزل و رو به افول است یا در حال رشد است؟ چه سهمی از بازار به شما تعلق دارد؟


    مشترک "فروشندگی" شوید


    مشترک فروشندگی شوید و جدیدترین مطالب را در ایمیل خود دریافت کنید


    پس از ثبت به ایمیل خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسالی کلیک کنید تا اشتراک شما آغاز شود

    شش نشانه هشداردهنده برای کاهش ارزش وبلاگ شما

    سایت فروشندگیشش نشانه هشداردهنده برای کاهش ارزش وبلاگ شما

    حتما شما هم هر چند روز یکبار به آمارگیر وبلاگ خود نگاه می کنید. مواجه شدن با نمودارهای در حال افت برای هیچ وبلاگ نویس و مدیر وب سایتی منظره جالبی نیست......................

     

    ۱۰ نکته برای جذب همیشگی کاربر در اولین بازدید


    ۱۰ نکته برای جذب همیشگی کاربر در اولین بازدید

    اولین ورود یک کاربر به وبلاگ شما ، مهمترین ورود اوست ، زیرا وبلاگ شما هم میتواند در بازدید اول کاربر را برای همیشه جذب خود کند ، هم میتواند کاربر را فراری دهد . در این مطلب دوست دارم تا چند [...]

    اشتباه: عجول بودن


    اشتباه: عجول بودن

    یکی از بزرگترین اشتباهاتی که یک بازاریاب می تواند انجام دهد. «تا آخر امروز باید راهش بندازم!» آنها طراحی و کدنویسی مناسب و درست را انجام نمی دهند. آنها به یک محتوای خوب فکر نمی کنند. آنها برنامه ای برای پیدا کردن عناوین خوب ندارند (شاید یکی از مهمترین عوامل [...]

     

    اشتباه: استفاده از ایمیل های مالی برای خبرنامه


    اشتباه: استفاده از ایمیل های مالی برای خبرنامه

    لابد شما تعداد زیادی ایمیل در اختیار دارید که حاصل افرادی است که قبلا از شما خرید کرده اند. آنها با وارد کردن ایمیل خود تنها انتظار دریافت اطلاعات خرید و در نهایت تایید ثبت نام و خرید را دارند. این ها ایمیل های مالی (Transactional Emails) هستند و با...............