مطالب جدید
- سه شنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۱، ۰۵:۳۷ ب.ظ
- ۰ نظر
معیارهای سنجش موفقیت در بازاریابی ایمیلی
در هر فعالیتی به منظور بهبود مستمر باید معیارهای سنجشی داشته باشیم و کمی سازی کنیم تا با مطالعه و بررسی آن ها اقدام به بهبود فرایندها کرد. در انجام بازاریابی ایمیلی نیز معیارهای سنجشی تعریف شده اند. در این مقاله به بررسی معیارهای سنجش موفقیت در بازاریابی ایمیلی پرداخته می شود.
یکی از مهمترین روشها برای دریافت ایمیل روش opt-in است.
- ۹۱/۱۰/۲۶