دنیای فروش ، بازاریابی و موفقیت

مطالب جدید

  •  معیارهای سنجش موفقیت در بازاریابی ایمیلی

    در هر فعالیتی به منظور بهبود مستمر باید معیارهای سنجشی داشته باشیم و کمی سازی کنیم تا با مطالعه و بررسی آن ها اقدام به بهبود فرایندها کرد. در انجام بازاریابی ایمیلی نیز معیارهای سنجشی تعریف شده اند. در این مقاله به بررسی معیارهای سنجش موفقیت در بازاریابی ایمیلی پرداخته می شود.


     

  •  دریافت ایمیل با روش opt-in

    یکی از مهمترین روشها برای دریافت ایمیل روش opt-in است.

    • محمدرضا امین

    نظرات  (۰)

    هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی