ارکان بازاریابی اینترنتی درون گرا
- پنجشنبه, ۷ دی ۱۳۹۱، ۰۵:۵۰ ب.ظ
- ۰ نظر
- به هر تاکتیکی در بازاریابی که متکی بر جلب توجه افراد به جای خرید آن باشد گفته می شود. (تعریف هاب اسپات) - استراتژی در بازاریابی است که بر یافتن مشتری با ارائه اطلاعات مفید متمرکز شده است. (تعریف ویکی پدیا) به بیان ساده تر در بازاریابی اینترنتی درون گرا شرکت یا ارائه دهنده محصول یا خدمت ، توسط مشتریان در بستر اینترنت یافته می شود. (ادامه…)
- ۹۱/۱۰/۰۷