دنیای فروش ، بازاریابی و موفقیت

۹ مطلب در بهمن ۱۳۹۰ ثبت شده است

یک مطلب طنز و ارتباط آن با فروشندگی

 



محصولات آموزشی بازاریابی و فروش   l   مقالات بازاریابی و فروش   l   تبلیغات خلاق

http://www.templatezone.com/app/HIE5/US-English/Images/HIE_Template_A239_i01.jpg

یک مطلب طنز و ارتباط آن با فروشندگی

یه یخچال نو خریدم، یخچال قدیمیه رو گذاشتم دم در روش نوشتم: رایگان! هرکسی خواست، ببره.
هر روز میومدم می دیدم یخچال سر جاشه!
دو سه روز گذشت دیدم اینطوریه رو یخچال نوشتم: برای فروش، 50000 تومان!
فردا صبحش اومدم دیدم یخچال رو بردن و دیگه اونجا نیست!

**************

هر گونه کالا و یا خدماتی که ما عرضه می کنیم علاوه بر مشخصات ظاهری دارای مزایا و سودهایی نهان است که در صورت آشکار شدن برای مشتری ، روند تصمیم گیری را برای خرید وی سرعت می‌بخشد بنابراین باید راهکارهایی را بیابیم که ارزشهای نهان کالای خود را به مشتری اعلام کنیم.

گاها این ارزشها بخودی خود وجود ندارند (مانند سایتهای آگهی) که در این وضعیت می‌توان با ایجاد سرویس و خدماتی به همراه کالای اصلی خود(که به آن ارزش افزوده گفته می‌شود) خرید کالا را برای مشتری ارزشمند کرد.

اجازه بدهید چند مثال بزنم:

شرکتی که لیفتراک می‌فروشد علاوه بر ارائه مشخصات فنی محصولاتش می‌تواند به موارد زیر هم اشاره کند.

1-خرید لیفتراک با توجه به روند بالا رفتن قیمتها می‌تواند یک سرمایه‌گذاری باشد

2-خرید لیفتراک برند ما با توجه به طرح جایگزینی با نمونه های فرسوده مقرون به صرفه است

3-فروش اقساطی قدرت خرید مشتری را بالا می‌برد و کمک می‌کند تا وی بتواند مدلهای بهتری خرید کند

4-.........

و یا سایتی که در زمینه آگهی فعالیت می‌کند می تواند به مشتریان سرویسهای زیر را ارائه کند

1- تبلیغ درج شده در سایت ما در بیست سایت دیگر نیز درج می‌شود

2- کلیه تبلیغات مشابه آگهی شما بمدت یک هفته برای شما ایمیل می‌شود

3-.........

 

شروع به ایجاد ارزش در زمینه شغل خود کنید و سپس آنها را به مشتریان اعلام کنید ، هرچقدر این ارزشها بیشتر باشند مشتریان بیشتری جذب شما خواهند شد هرگز فراموش نکنید که :

مشتریان کالاها را نمی‌خرند بلکه ارزشها را می‌خرند

 

 

 

 

 

چگونه می توان آگهی های پرفروش طراحی کرد؟

دریافت کتاب>

 

چگونه در اینترنت مشتریان کالای خود را بیابیم؟

دریافت کتاب >

 

http://www.templatezone.com/app/HIE5/US-English/Images/spacer.gif


| , | Email: info@forooshandegi.com

 

گزیده هایی از روزنامه آسیا





برای نمایش بهتر فایل  pdf را از این محل دریافت کنید


--------------------------------------------------------------------------------------

book1.jpg

  چگونه در اینترنت مشتریان کالای خود را بیابیم؟

برای دریافت کتاب کافی است بر روی تصویر و یا متن فوق کلیک کنید

 ----------------------

agahi3.jpg

  چگونه می توان آگهی های پرفروش طراحی کرد؟

برای دریافت کتاب کافی است بر روی تصویر و یا متن فوق کلیک کنید



-------------------------------------------------------------------------------

پرسش و پاسخ :

بخش جدیدی در خبرنامه های ما راه اندازی شده است به این صورت که دوستانی که در زمینه بازاریابی اینترنتی سوالاتی دارند می توانند با درج سئوالات ، پاسخ خود را در خبرنامه های بعدی دریافت نمایند.

برای نوشتن سئوالات بر روی متن زیر کلیک کنید

فرم ثبت پرسشها


توصیه‌هایی برای فروش بهتر

توصیه‌هایی برای فروش بهتر

یکی از مهمترین مشکلات در سایتهای اینترنتی ، اجرای روند خرید برای مشتری است. مراحل خرید آنچنان از دیدگاه مشتری پیچیده به نظر می رسد که خریدار را منصرف می‌کند. بهترین کاری که می‌توان در این زمینه انجام داد راحت کردن مراحل خرید است

 در بعضی از سایتها در اولین مرحله پس از اعلام علاقه شخص به خرید و یا در بدو ورود به سایت فرم بسیار مفصل و پیچیده ای به او ارائه می شود که باید آنرا پر کند و یا قبل از قطعی کردن سفارش کاربر را مجبور به عضویت در سایت می کند. همیشه اجازه بدهید که عضویت در سایت بعنوان یک آیتم اختیاری وجود داشته باشد و در نهایی ترین مرحله نیاز به تایپ اطلاعات کاربر باشد ، البته به مراجعه کنندگان یادآوری کنید در صورتیکه عضو سایت شوند و اطلاعات خود را بصورت کامل درج کنند در مراجعات بعدی نیازی به تایپ اطلاعاتشان نیست.

در صورت امکان از سرویسهای مختلف پرداخت استفاده کنید تا مشتری هرکدام را که مایل بود انتخاب کند

یکی دیگر از سرویسهایی که برای فروش شما بسیار موثر است پرداخت موقع تحویل کالاست برای این کار می‌توانید با شرکتهای واسطه‌ای که این سرویس را ارائه می کنند قرارداد ببندید و یا اگر خودتان امکان این کار را دارید (با پیک و یا هر وسیله دیگر) این کار را انجام بدهید

خریدار ایرانی بنا بردلایل مختلف دوست دارد موقعی که کالا را دریافت می‌کند پول پرداخت کند لذا قویا توصیه می‌کنم این سرویس را در سایت خود قرار بدهید.

تا حد امکان ضمانتهای مختلف برای کالا و خدماتتان قرار داده ، آنها را به مشتریان اعلام کرده و اجرا کنید

این کار باعث می‌شود نه تنها خریداران با اطمینان بیشتری خرید کنند بلکه پس از رضایت شما را به دیگران نیز توصیه کنند.

در صورت نیاز در سایت خود قسمتی رابرای راهنمایی خرید برای مشتری قرار بدهید و هر مطلبی را که برای خرید لازم است به زبان ساده و گویا توضیح بدهید . گویایی مطالب کار را برای مشتری راحت می‌کند.



--------------------------------------------------------------------------------------

book1.jpg

  چگونه در اینترنت مشتریان کالای خود را بیابیم؟

برای دریافت کتاب کافی است بر روی تصویر و یا متن فوق کلیک کنید

 ----------------------

agahi3.jpg

  چگونه می توان آگهی های پرفروش طراحی کرد؟

برای دریافت کتاب کافی است بر روی تصویر و یا متن فوق کلیک کنید



انواع کارت ویزیت ابتکاری


یکی از راه های موفقیت در کسب و کار، تبلیغات موثر است. این هدف می تواند حتی با یک کارت ویزیت به یاد ماندنی صورت گیرد



برای دیدن نمونه کارتها بر روی این متن کلیک کنید



--------------------------------------------------------------------------------------

book1.jpg

  چگونه در اینترنت مشتریان کالای خود را بیابیم؟

برای دریافت کتاب کافی است بر روی تصویر و یا متن فوق کلیک کنید

 ----------------------

agahi3.jpg

  چگونه می توان آگهی های پرفروش طراحی کرد؟

برای دریافت کتاب کافی است بر روی تصویر و یا متن فوق کلیک کنید



شرکت وال مارت

شاید در سال ۱۹۶۲ که سام والتون اولین فروشگاه خود را به صورتی ساده و سنتی افتتاح کرد هیچکس نمی توانست تصور کند که «خرده فروشی» می تواند چنان رتبه ای در کسب و کارها داشته باشد که دست یافتن به آن برای دیگر کسب و کارهای عالم یک رؤیا به حساب آید.

نگاهی به جایزه و برندهای ایرانی

نگاهی به جایزه و برندهای ایرانی
این روزها برای همه ما عادی شده که با خرید هر محصول بنجل یا مرغوبی، منتظر قرعه کشی و یا جایزه ای ویژه باشیم. از دستمال کاغذی و غذا گرفته که محصولی کاملا مصرفی است تا خدمات مالی نظیر خدمات بانکی که به ضرب و زور جایزه و سکه و ... مشتریان خود را نسبت به استفاده از خدمات خود ترغیب می کنند.................
نگاهی به جایزه و برندهای ایرانی
اطلاعات بیشتر...



--------------------------------------------------------------------------------------

book1.jpg

  چگونه در اینترنت مشتریان کالای خود را بیابیم؟

برای دریافت کتاب کافی است بر روی تصویر و یا متن فوق کلیک کنید

 ----------------------

agahi3.jpg

  چگونه می توان آگهی های پرفروش طراحی کرد؟

برای دریافت کتاب کافی است بر روی تصویر و یا متن فوق کلیک کنید


یک مجموعه بسیار مفید و سودآور

New Page 2    

    آیا     فروشندگان شما نمی توانند با مشتریان ارتباط برقرار کنند؟

    

    آیا علی     رغم تلاشهای فراوان مشتریان از شما خرید نکرده و به دیگران مراجعه می کنند؟    

    

    آیا     فروش شما کم است و می خواهید آنرا زیاد کنید؟

    

    چه     رازهایی وجود دارد که در کسادی بازار هم بعضی فروشندگان بهتر از بقیه عمل می     کنند؟

    

    چگونه     می توان به اعتراضات مشتری پاسخ داد به نحوی که در انتها منجر به فروش شود؟    
     

    

    پاسخ به     سئوالات فوق و بسیاری از سئوالات دیگر را در مجموعه آموزشی فروشندگی خواهید     یافت

    

    این     مجموعه بصورت یک عدد dvd تصویری است که در ویدئوهای     خانگی نیز قابل دیدن می باشد

    

    این     مجموعه محصول کشور آمریکا و دوبله فارسی و سیاه و سفید می باشد

    

        بخشهایی کوتاه از این فیلم رادر این قسمت ببینید

بحران ، آزاردهنده و یا کمک کننده؟

لطفا برای دیدن عکسها در ایمیلهای Gmail بر روی گزینه Display images below در بالا کلیک کنید

بحران ، آزاردهنده و یا کمک کننده؟

بحران ، آزاردهنده و یا کمک کننده؟
اطلاعات بیشتر...

در وضعیتهایی مانند وضعیت فعلی، بازار به دلایل مختلف دچار شوک می شود و صاحبان کسب و کار را دچار گیجی و بلاتکلیفی می کند.

از یک طرف نیاز به نقدینگی و چرخش مالی آنها را به فروش کالاهایشان وادار می کند و از طرف دیگر با توجه به بالا رفتن قیمت ارز ترس از عدم توان جایگزینی کالا آنها را ترغیب به عدم فروش کالا می کند.

بنابراین در چنین وضعیتی چه کارهایی میشود انجام داد؟

برای خواندن ادامه متن در این محل کلیک کنید

---------------------------

book1.jpg

  چگونه در اینترنت مشتریان کالای خود را بیابیم؟

برای دریافت کتاب کافی است بر روی تصویر و یا متن فوق کلیک کنید

 ----------------------

agahi3.jpg

  چگونه می توان آگهی های پرفروش طراحی کرد؟

برای دریافت کتاب کافی است بر روی تصویر و یا متن فوق کلیک کنید

-------------------------------------------------------------------------------

پرسش و پاسخ :

بخش جدیدی در خبرنامه های ما راه اندازی شده است به این صورت که دوستانی که در زمینه بازاریابی اینترنتی سوالاتی دارند می توانند با درج سئوالات ، پاسخ خود را در خبرنامه های بعدی دریافت نمایند.

برای نوشتن سئوالات بر روی متن زیر کلیک کنید

فرم ثبت پرسشها


فقط برای درد دل

لطفا برای دیدن عکسها در ایمیلهای Gmail بر روی گزینه Display images below در بالا کلیک کنید

فقط برای درد دل

بعضی وقتها که پای صحبت پدرم می نشینم و او هم از خاطرات «دوران قدیم» اش می گوید، با خودم فکر می کنم، نکند نیمی از گفته هایش از روی تصور و تخیل است یا مثلاً واقعیت بزرگنمایی شده. چیزهایی که دربارهی مرام و منش کاسب کارهای قدیم می گوید در مقایسه با رفتار و منش کاسب کارهای امروزی، مثل مقایسه بهشت و جهنم است.

«انصاف» چیزی است که به قول پدرم بوده و دیگر نیست؛ یا حداقل خیلی کم شده است . مثلاً اگر بزازهای قدیمی یک وجب بیشتر از طاق پارچه می بریده اند و به دست مشتری می داده اند، این روزها بر اساس میلی متر برش می زنند . یا مثلاً اگر حاج اسدالله بقال و سید حسن میوه فروش کفه ی ترازوی مشتری را سنگین تر می کرده اند،این روزها یک عدد خیار را به جای سیصد تومان باقی مانده و برای اینکه مبلغ رند شود، می اندازند توی کیسهات و شاگر بربری فروشی هم به بهانه ی نداشتن 50 تومان پول خرد، یک بربری 450 تومانی را رسماً 500 تومان می فروشد.

همه ی اینها ماییم. ما که گذشتگان مان با انصاف و با مرام بوده اند و برکت روزی شان از همه چیز برای شان مهم تر بوده است. ما که تا کمی خیابان باران و برف می خورد، کرایه ها را می کشیم بالا و اجازه می دهیم تا خلق الله زیر برف و باران زکام بشوند و ما زیر باد گرم بخاری ماشین منتظر مسافر دربستی می نشینیم. ما که تا خبری می شنویم که فلان اتفاق می خواهد بیفتد، اول کاری که به ذهن مان می رسد، این است که قیمت ها را پف کرده بیندازیم توی کاسه ی خلق الله.  

پدرم از بقالی می گوید که برای خودش رزق مشخصی تعیین کرده بود و در هر ساعتی از روز که به آن می رسید، دکان اش را می بست و می رفت تا بقیهی کسبه هم به رزق و روزی شان برسند. اما این روزها کمتر کسی را می شناسم که از دقّ رقبایش سردرد نگیرد و همیشه چشم به راه خبر مرگ و ورشکستگی شان نباشد. باور کنید که بعضی وقت ها سرگیجه می گیرم از این فاصله ای که بین ما و گذشتگان مان افتاده است.

انصاف اخلاق پسندیده ای است که این روزها خیلی جایش خالی است. این چنین ارزشهایی می توانند برای سبک کار و بازاریابی ما مزیت رقابتی ایجاد کنند. می توانند آرامش را به بازارهای ما دعوت می کنند و ...

ولی با رفتاری که توی این روزها از صاحبخانه ها و مغازه دارها و مدیرها و راننده ها و شرکت دارها و ... می بینم باید بگویم:«خداوند بیامرزدت انصاف!»

نقل از سایت بازاریابان

-----------------------------

book1.jpg

  چگونه در اینترنت مشتریان کالای خود را بیابیم؟

برای دریافت کتاب کافی است بر روی تصویر و یا متن فوق کلیک کنید

 ----------------------

agahi3.jpg

  چگونه می توان آگهی های پرفروش طراحی کرد؟

برای دیافت کتاب کافی است بر روی تصویر و یا متن فوق کلیک کنید

------------------------------------------------------

پرسش و پاسخ :

بخش جدیدی در خبرنامه های ما راه اندازی شده است به این صورت که دوستانی که در زمینه بازاریابی اینترنتی سوالاتی دارند می توانند با درج سئوالات ، پاسخ خود را در خبرنامه های بعدی دریافت نمایند.

برای نوشتن سئوالات بر روی متن زیر کلیک کنید

فرم ثبت پرسشها