دنیای فروش ، بازاریابی و موفقیت

۴۹ مطلب در خرداد ۱۳۹۲ ثبت شده است

یک راز ساده فروش


یک راز ساده فروش

این یک رازی است که مثل خیلی از رازهای دیگر ظاهری ساده و معولی دارد. بیشتر رازها همینطوری هستند؛ یعنی ظاهری ساده و معمولی دارند و وقتی که آدم های معمولی آنها را می شنوند، برای شان خیلی مهم به نظر نمی رسد. ولی برای کسی که می فهمد و دنبال مسائل مهم را می گیرد و چشم و گوشش را تیز و باز می کند تا حواسش جمع همه چیز باشد، یک راز، وقعاً یک راز است.

5 نکته برای موفقیت شغلی که در هیچ مدرسه ای یادتان نداده ‌اند

شاید اگر بخواهیم به مهمترین مهارت موفقیت در کار اشاره کنیم، غلبه بر احساسات و خصوصیات و عادات اخلاقی منفی باشد. اما مهارت‌های دیگری نیز هست که با یادگیری آن می‌توانید به موفقیت‌های قابل‌توجه‌تری در زندگی شغلی خود دست پیدا کنید. در زیر به 5 مورد از مهمترین آنها اشاره می‌کنیم:

بازاریابان همه دروغگو هستند

تمام بازاریابان دروغگو هستند واژه هایی مبتذل یا واژه های بی هویت کلماتی هستند که به دلیل تکرار زیاد معنی خود را از دست داده اند .

دلیل بی‌پولی تان نکته هایی است که نمی‌دانید!

مردم بی‌پول بسیاری وجود دارند که علت فقرشان این است که نه گیرنده خوبی هستند نه بخشنده خوبی؛ در حقیقت نه خوب یاد می‌گیرند نه خوب یاد می‌دهند

*****

تبلیغات

عبور جاده از زیر رودخانه

مقاله های روز

  • بازاریابی و تبلیغات در دوران رکود و تورم

    اقتصاد ایران به عنوان یک اقتصاد تحت تأثیر سیاست و اقتصاد جهانی در چند سال اخیر شاهد بحران‌زدگی سریع و شدیدی بوده است. اما آیا خریداران و فروشندگان ایرانی نیز تحت تأثیر این شرایط قرارگرفته‌اند.

     

  • 6 دلیل برای اینکه کارتان را عوض کنید

    فکر اینکه بخواهید در این وانفسانی بیکاری و گرانی شغلتان را رها کنید و به یک فرصت شغلی بهتر فکر کنید، قطعا برایتان خوشایند نیست و حتی می تواند با استرس و فشار روحی بالایی هم همراه باشد.

     

  • ده مهارتی که برای تبدیل شدن به کارآفرین بزرگ بعدی به آن‌ها نیاز دارید

    هر کارآفرین موفقی لازم است یاد بگیرد چگونه یک مدیر عملیاتی عالی باشد. نکاتی که در این مقاله ارائه می‌شوند، ویژگی‌هایی را نشان می‌دهند که به شما شانس تبدیل شدن به یک مدیر موفق را خواهند داد.

     

  • تفاوت تبلیغات و بازاریابی چیست؟

    افراد زیادی هستند که بازاریابی و تبلیغات را جدا از هم نمیدانند و از هردو کلمه به یک منظور استفاده میکنند. با این که هردو با اهمیت و اساسی هستند و تاثیر بالایی بر موفقیت تجارت شما دارند ولی مفاهیم متفاوتی از یکدیگر دارند. شناخت صحیح تفاوت بازاریابی و تبلیغات و بکارگیری صحیح هرکدام بر پیشرفت شما تاثیر گذار خواهد بود.

     

  • چگونه کسب و کارتان را دگرگون کنید؟! (6)

    دنیایی تفاوت است بین یک اعتقاد صادقانه با چشم اندازی قراردادی که نشان دهد به چه اعتقاد دارید. ما می دانید و شما هم می دانید که عبارت "ارائه کننده بهترین خدمات" برای چسباندن روی دیوارها درست شده و اصولا با دنیای واقعی فاصله دارد.

     

  • 7 اشتباه در مدیریت زمان

    وقتی مهارت تشخیص مدیریت بر زمان را می‌آموزید از اتلاف وقت و انرژی خود نجات پیدا می‌کنید. می‌توانید به علل مشکلات پی ببرید و راه‌حلی برای آن‌ها تدارک ببینید.

     

  • 6 راه برای راضی نگه داشتن مشتریان

    به این امر اعتقاد داشته باشید که همیشه حق با مشتری است. اگر مشتری مشکلی دارد، حال اگر مشکل اش واقعی باشد یا حاصل سؤتفاهم فرق نمی کند. با گوش دادن به حرف های او می توانید سؤتفاهم را درک کنید و آن ها را از میان بردارید

     

  • لیوانی که میز شما را کثیف نمی کند

    طرح وایده بسیارساده اما هوشمندانه از Kim Keun Ae که مانع از کثیف شدن میز می شود.

     

  • مرتضی سلطانی، بنیانگذار گروه صنعتی و پژوهشی زر و خالق برندهای معتبری چون زر ماکارون است.

    مرتضی سلطانی یکی از نمونه های مثالی مردان خودساخته این سرزمین است

  • بازاریابی و فروش مویرگی

    توزیع، رساندن محصول مناسب در زمان مناسب و مکان مناسب، به مشتریان هدف است. توزیع یکی از ارکان اساسی تاکتیکهای بازاریابی است که به همراه دیگر عوامل همچون محصول، قیمت، و ارتباطات، برای متقاعد‌ ساختن مشتریان به کار گرفته می‌شود

    کتاب 60 ایده برای افزایش فروش

    10 رازی که آلمان را 10 سال قهرمان صادرات جهان کرد

    • آلمانی‌ها را به خیلی چیزها می‌شناسند: ماشین‌های بنز، تیم‌های فوتبال قدرتمندشان، روحیه سرد و زبان خشن‌شان. البته برای ایرانی‌ها، آنها با سریال «هشدار برای کبرا 11» هم مشهورند! با این حال آلمانی‌ها به یک چیز دیگر هم شناخته می شوند: کشور آنها از سال 1986 در مجموع 10 بار قهرمان صادرات جهان شده است.

    چه مواردی را بهتر است یک مدیر فروش بداند؟

    اگر شما یک مدیر فروش هستید، با پاسخ دادن به سؤالات زیر می توانید تحول بزرگی را در کسب و کار خود ایجاد کرده و به افزایش فروش محصولات و خدمات شرکت کمک نمایید.