دنیای فروش ، بازاریابی و موفقیت

مقاله های روز

  • بازاریابی و تبلیغات در دوران رکود و تورم

    اقتصاد ایران به عنوان یک اقتصاد تحت تأثیر سیاست و اقتصاد جهانی در چند سال اخیر شاهد بحران‌زدگی سریع و شدیدی بوده است. اما آیا خریداران و فروشندگان ایرانی نیز تحت تأثیر این شرایط قرارگرفته‌اند.

     

  • 6 دلیل برای اینکه کارتان را عوض کنید

    فکر اینکه بخواهید در این وانفسانی بیکاری و گرانی شغلتان را رها کنید و به یک فرصت شغلی بهتر فکر کنید، قطعا برایتان خوشایند نیست و حتی می تواند با استرس و فشار روحی بالایی هم همراه باشد.

     

  • ده مهارتی که برای تبدیل شدن به کارآفرین بزرگ بعدی به آن‌ها نیاز دارید

    هر کارآفرین موفقی لازم است یاد بگیرد چگونه یک مدیر عملیاتی عالی باشد. نکاتی که در این مقاله ارائه می‌شوند، ویژگی‌هایی را نشان می‌دهند که به شما شانس تبدیل شدن به یک مدیر موفق را خواهند داد.

     

  • تفاوت تبلیغات و بازاریابی چیست؟

    افراد زیادی هستند که بازاریابی و تبلیغات را جدا از هم نمیدانند و از هردو کلمه به یک منظور استفاده میکنند. با این که هردو با اهمیت و اساسی هستند و تاثیر بالایی بر موفقیت تجارت شما دارند ولی مفاهیم متفاوتی از یکدیگر دارند. شناخت صحیح تفاوت بازاریابی و تبلیغات و بکارگیری صحیح هرکدام بر پیشرفت شما تاثیر گذار خواهد بود.

     

  • چگونه کسب و کارتان را دگرگون کنید؟! (6)

    دنیایی تفاوت است بین یک اعتقاد صادقانه با چشم اندازی قراردادی که نشان دهد به چه اعتقاد دارید. ما می دانید و شما هم می دانید که عبارت "ارائه کننده بهترین خدمات" برای چسباندن روی دیوارها درست شده و اصولا با دنیای واقعی فاصله دارد.

     

  • 7 اشتباه در مدیریت زمان

    وقتی مهارت تشخیص مدیریت بر زمان را می‌آموزید از اتلاف وقت و انرژی خود نجات پیدا می‌کنید. می‌توانید به علل مشکلات پی ببرید و راه‌حلی برای آن‌ها تدارک ببینید.

     

  • 6 راه برای راضی نگه داشتن مشتریان

    به این امر اعتقاد داشته باشید که همیشه حق با مشتری است. اگر مشتری مشکلی دارد، حال اگر مشکل اش واقعی باشد یا حاصل سؤتفاهم فرق نمی کند. با گوش دادن به حرف های او می توانید سؤتفاهم را درک کنید و آن ها را از میان بردارید

     

  • لیوانی که میز شما را کثیف نمی کند

    طرح وایده بسیارساده اما هوشمندانه از Kim Keun Ae که مانع از کثیف شدن میز می شود.

     

  • مرتضی سلطانی، بنیانگذار گروه صنعتی و پژوهشی زر و خالق برندهای معتبری چون زر ماکارون است.

    مرتضی سلطانی یکی از نمونه های مثالی مردان خودساخته این سرزمین است

    • محمدرضا امین

    نظرات  (۰)

    هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی