هر روز یک فنجان چای از تقویمتان بنوشید
- دوشنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۱۱:۲۸ ب.ظ
- ۰ نظر

سری دوم کارگاه 50 راهکار افزایش فروش در پنج شنبه 2/26 برقرار می گردد
بعضی از مطالب کارگاه :
چگونه مشتریان را تشویق کنید کالای شما را خریداری کنند
چگونه می توانید کاری کنید که مشتریان مجددا از شما خرید کنند
چگونه می توانید کاری کنید که مشتریان شما مشتریان جدیدی برای شما بیاورند
چه راهکارهایی وجود دارد که مشتری زمان سرویس و تعمیر خود را فراموش نکند
چگونه کارت ویزیت خود را ماندگار و متمایز کنید
چه راهکاری وجود دارد که مشتریان راحت تر به شما تلفن بزنند
چگونه زمان تعویض لوازم مصرفی را به مشتری یادآوری کنید
چگونه اشانتیونهایی انتخاب کنید که مشتریانتان زمانهای بیشتری از آنها استفاده کنند
چگونه برای کالاهایی که در زمانهای خاص کاربرد دارند (مثل نرم افزارهای مالی و یا سالنهای عروسی) بازاریابی کنیم
چگونه می توان توسط ارسال sms بازاریابی مفید و سودمندی داشت
چگونه می توان از مناسبتهای خاص در طول سال استفاده کرد
و ده ها راهکار جالب و سودمند دیگر
http://forooshandegi.com/fa/news?newsid=351
با احترام
خدمات پس از فروش ، رگ حیاتی اغلب کسب و کارها
زمانیکه اتومبیلی می خریم انتظار نداریم در صورت خرابی ، بنگاه اتومبیل نسبت به تعمیر آن اقدام کند. اما برای بسیاری از مشاغل این مورد متفاوت است ( بخصوص آنهایی که در ابتدا ادعای خدمات به مشتری را دارند )
چنانچه در صورت برخورد با هرگونه مشکلی شرکت مزبور نتواند آنرا حل کند و یا با بهانه های مختلف با مشتری برخورد کند ( مثل عدم وجود کارت گارانتی ، عدم وجود قطعات و لوازم مصرفی و غیره ) آنها سعی می کنند مشکل خود را در محل دیگری حل کنند و مشتری در صورت رفع مشکل خود در شرکت دیگر ، قطعا خرید بعدیش را از آنجا انجام خواهد داد.
مثلا اگر شما نتوانید مشکل دستگاه فاکس خود را در شرکتی که خریده اید حل کنید به دنبال تعمیرکار دیگری خواید گشت و شرکتی که بتواند مشکل دستگاه شما را حل کند این شانس را دارد که فروشنده دستگاه پرینتر ( ویا هر دستگاه اداری دیگر ) به شما باشد
آیا کسب و کار پر رونق شرکت ما دائمی خواهد بود؟ چه چیزی می تواند این کسب و کار را خراب کند؟
برای خواندن ادامه مقاله بر روی تصویر فوق کلیک کنید.