دنیای فروش ، بازاریابی و موفقیت

۱۶ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۲ ثبت شده است

هر روز یک فنجان چای از تقویمتان بنوشید

خلاقیت فیس بوکی در فروش لباس

مشاوره فروش

نکته دوم در طراحی یک آگهی فروش خوب

هدیه ویژه

افزایش فروش

  برای دریافت اطلاعات بیشتر به آدرس زیر مراجعه کنید

http://forooshandegi.com/fa/news?newsid=351

نکته سوم در طراحی یک آگهی فروش خوب

سلام بر شما مشترک گرامی

سری دوم کارگاه 50 راهکار افزایش فروش در پنج شنبه 2/26 برقرار می گردد

بعضی از مطالب کارگاه :

چگونه مشتریان را تشویق کنید کالای شما را خریداری کنند

چگونه می توانید کاری کنید که مشتریان مجددا از شما خرید کنند

چگونه می توانید کاری کنید که مشتریان شما مشتریان جدیدی برای شما بیاورند

چه راهکارهایی وجود دارد که مشتری زمان سرویس و تعمیر خود را فراموش نکند

چگونه کارت ویزیت خود را ماندگار و متمایز کنید

چه راهکاری وجود دارد که مشتریان راحت تر به شما تلفن بزنند

چگونه زمان تعویض لوازم مصرفی را به مشتری یادآوری کنید

چگونه اشانتیونهایی انتخاب کنید که مشتریانتان زمانهای بیشتری از آنها استفاده کنند

چگونه برای کالاهایی که در زمانهای خاص کاربرد دارند (مثل نرم افزارهای مالی و یا سالنهای عروسی) بازاریابی کنیم

چگونه می توان توسط ارسال sms بازاریابی مفید و سودمندی داشت

چگونه می توان از مناسبتهای خاص در طول سال استفاده کرد

و ده ها راهکار جالب و سودمند دیگر

http://forooshandegi.com/fa/news?newsid=351

 

با احترام

مدیریت سایت فروشندگی

خدمات پس از فروش ، رگ حیاتی اغلب کسب و کارها


خدمات پس از فروش ، رگ حیاتی اغلب کسب و کارها

زمانیکه اتومبیلی می خریم انتظار نداریم در صورت خرابی ، بنگاه اتومبیل نسبت به تعمیر آن اقدام کند. اما برای بسیاری از مشاغل این مورد متفاوت است ( بخصوص آنهایی که در ابتدا ادعای خدمات به مشتری را دارند )

چنانچه در صورت برخورد با هرگونه مشکلی شرکت مزبور نتواند آنرا حل کند و یا با بهانه های مختلف با مشتری برخورد کند ( مثل عدم وجود کارت گارانتی ، عدم وجود قطعات و لوازم مصرفی و غیره ) آنها سعی می کنند مشکل خود را در محل دیگری حل کنند و مشتری در صورت رفع مشکل خود در شرکت دیگر ، قطعا خرید بعدیش را از آنجا انجام خواهد داد.

مثلا اگر شما نتوانید مشکل دستگاه فاکس خود را در شرکتی که خریده اید حل کنید به دنبال تعمیرکار دیگری خواید گشت و شرکتی که بتواند مشکل دستگاه شما را حل کند این شانس را دارد که فروشنده دستگاه پرینتر ( ویا هر دستگاه اداری دیگر ) به شما باشد


قابل توجه مشترکین مجله ثروت آفرینی

دوست گرامی سلام

چنانچه در محدوده شما اشخاصی وجود دارند که با تکیه بر تواناییهای خود و امکانات محلی توانسته اند موفقیتهایی را بدست آورند گزارشی برای ما بفرستید تا با نام خودتان در جلدهای بعدی مجله قرارداده شود.

این گونه مقالات می تواند امیدبخش و الگوی دیگر دوستان در سراسر کشور باشد

مدیریت مجله ثروت آفرینی

مواظب رقبا باشید (در واقع مواظب خودتان باشید)


مواظب رقبا باشید (در واقع مواظب خودتان باشید)

آیا کسب و کار پر رونق شرکت ما دائمی خواهد بود؟ چه چیزی می تواند این کسب و کار را خراب کند؟

برای خواندن ادامه مقاله بر روی تصویر فوق کلیک کنید.