دنیای فروش ، بازاریابی و موفقیت

خدمات پس از فروش ، رگ حیاتی اغلب کسب و کارها


خدمات پس از فروش ، رگ حیاتی اغلب کسب و کارها

زمانیکه اتومبیلی می خریم انتظار نداریم در صورت خرابی ، بنگاه اتومبیل نسبت به تعمیر آن اقدام کند. اما برای بسیاری از مشاغل این مورد متفاوت است ( بخصوص آنهایی که در ابتدا ادعای خدمات به مشتری را دارند )

چنانچه در صورت برخورد با هرگونه مشکلی شرکت مزبور نتواند آنرا حل کند و یا با بهانه های مختلف با مشتری برخورد کند ( مثل عدم وجود کارت گارانتی ، عدم وجود قطعات و لوازم مصرفی و غیره ) آنها سعی می کنند مشکل خود را در محل دیگری حل کنند و مشتری در صورت رفع مشکل خود در شرکت دیگر ، قطعا خرید بعدیش را از آنجا انجام خواهد داد.

مثلا اگر شما نتوانید مشکل دستگاه فاکس خود را در شرکتی که خریده اید حل کنید به دنبال تعمیرکار دیگری خواید گشت و شرکتی که بتواند مشکل دستگاه شما را حل کند این شانس را دارد که فروشنده دستگاه پرینتر ( ویا هر دستگاه اداری دیگر ) به شما باشد


  • محمدرضا امین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی