دنیای فروش ، بازاریابی و موفقیت

۱۶ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۱ ثبت شده است

چهارکلید برای موفقیت شغلی

چهار کلید برای موفقیت شغلی وجود دارد که می تواند شما را به شخص با ارزش تری تبدیل و توانایی های شما را مؤثرتر عرضه کند و شما را در حرفه خود با سرعت بیشتر به موفقیت برساند؛ تخصص، تمایز، تقسیم بندی و تمرکز چهار کلید موفقیت شغلی است، با آن ها بیشتر آشنا شوید

شغل هایی که نمی میرند



شغل هایی که نمی میرند

اگر می خواهید با تعدادی از مشاغل دنیا آشنا شوید که هیج گونه رابطه ای با ورشکستگی ندارند به شما توصیه می کنیم تا این مطلب را تا پایان مطالعه کنید.


جسارت، راز بقای مدیران موفق


جسارت، راز بقای مدیران موفق

مدیرانی رشد می کنند که در شرایط بحرانی و سرنوشت ساز، جسارت و شجاعت ایجاد تغییرات بزرگ را داشته باشند و به سرعت خود را با شرایط وفق دهند. اگر با این ایده موافق نیستید، شرح حال اندرو گرو مدیر شرکت اینتل را بخوانید.


مشتریانی بیابید که فروشنده شما باشند

مشتریانی بیابید که فروشنده شما باشند

84درصد از کل فروش در آمریکا نتیجه تبلیغات شفاهی است. وقتی که فروش کالایی به شدت افزایش می یابد قسمت زیادی از این افزایش فروش مربوط به توصیه مشتریان کنونی به مشتریان آینده است

هنر فروش

یک پسر تگزاسی برای پیدا کردن کار از خانه به راه افتاده و به یکی از این فروشگاهای بزرگ که همه چیز می فروشند (Everything Under a Roof) در ایالت کالیفرنیا رفت.

چگونه در 3 سال فروش خود را دو برابر کنیم؟


  • از کمرون هرالد موسس شرکت «گات‌جانک» چه‌چیزی می‌توان آموخت؟ شاید متعجب شوید وقتی بدانید که او در مدت 6 سال درآمد خود را از 2 میلیون دلار به 105 میلیون دلار افزایش داد. هرالد،‌ که اکنون مربی کسب‌وکار است، معتقد است که شرکت شما می‌تواند فروش و سود خود را در یک بازه زمانی سه‌ساله، دوبرابر کند.

عوامل شکست بازاریابی (marketing)

شکست" نقطه ی مقابل "موفقیت" نیست. ترجیحاً باید اظهار داشت که بهتر است نقطه ی متضاد موفقیت را عواملی نظیر بی تفاوتی و سهل انگاری در نظر بگیریم چراکه بی تفاوتی و بی مسئولیتی می تواند ما را در جاده توهم و بی میلی قرار دهد. در این شرایط بیهوده تلاش می کنیم و اهداف غیر واقعی برای خود قائل می شویم و متاسفانه نمی توانیم به خواست های خود جامه ی عمل بپوشانیم.


دانلود کتابها

چگونه می توان آگهی های پرفروش طراحی کرد؟ 

دریافت کتاب>

چگونه در اینترنت مشتریان کالای خود را بیابیم؟ 

دریافت کتاب

میلیاردر ها بیشتر کجا زندگی می کنند؟

  • در قرن بیستم که آمریکا سوار بر اسب اقتصاد دنیا تاخت و تاز می کرد، حتی تصور اینکه شهری خارج از این کشور بسیار ثروتمندتر از آن باشد، غیر ممکن به نظر می رسید؛ به ویژه اگر این شهر در قلب کشوری کمونیستی باشد.

  • برای خواندن ادامه متن بر روی تصویر فوق کلیک کنید

دو سمینار آموزشی مفید

دو سمینار آموزشی مفید

 برای اولین بار سمینار آموزشی تحلیل حرفه ای وب سایت و طرح تجاری برای کسب و کارهای اینترنتی توسط مدیر سایت در دانشگاه علم و فرهنگ برگزار خواهد شد. جهت اطلاعات بیشتر بر روی لینک زیر کلیک کنید.

http://www.modiresite.com/elmo-farhang-university

به شرکت کنندگان در این سمینارها گواهی نامه رسمی از سوی مرکز آموزش های تخصصی دانشگاه علم و فرهنگ ارائه خواهد شد.

تحلیل روزانه وب سایت وظیفه هر صاحب کسب و کار اینترنتی می باشد. بهینه سازی سایت پایان کار نیست. بلکه باید با تکنیک های تحلیل سایت، همواره به پیشرفت کسب و کار خود و پیشی گرفتن از رقیبان خود کمک کنید.

تدوین طرح تجاری (Business Plan) برای هر نوع کسب و کاری بسیار حیاتی است. کسب و کارهای اینترنتی نیز از این قاعده مستثنا نبوده و برای موفقیت آنها نیازمند نوشتن طرح تجاری درست و دقیق هستیم.

طرح تجاری سئوالاتی است که کارآفرین باید درباره کسب و کار اینترنتی خود بدانها پاسخ دهد. بنابر این قبل از تدوین طرح باید کسب و کار اینترنتی خود را از زوایای مختلف بررسی کرده و اطلاعات کافی داشته باشد تا بتواند آنها بطور مکتوب در طرح تجاری تدوین نماید.

 

تبلیغ در سایت ما

تبلیغ در سایت ما

شما ممکن است به مقاصد مختلفی تصمیم به تبلیغ در سایت  فروشندگی  گرفته باشید . شاید در حوزه های مختلف, محصولی تولید کرده اید یا خدماتی را ارائه می کنید که قصد معرفی یا فروش آن را دارید و یا شاید صاحب یک وب سایت اینترنتی و یا یک فروشگاه مجازی هستید که می خواهید کاربران بیشتری را جذب آن کنید . و یا قصد پیداکردن و بکارگرفتن تعدادی نیروی متخصص در این زمینه را دارید ....

هر که باشید و به هر منظوری آمده باشید , گزینه درستی را انتخاب کرده اید . در سایت ما به غیر از ارائه خدمات تخصصی در ضمینه تبلیغات یک خبرگزاری اینترنتی نیز هست که با ایجاد آرشیوی غنی از اخبار تبلیغات اینترنتی از سراسر دنیا ,  جامعه ای مجازی از علاقه مندان به این حوزه را به سوی خود میکشاند که با بهره گیری از هوش جمعی می تواند تبلیغ شما را در مرتبط ترین صفحات خود قرار دهد و بدین ترتیب کارامدی تبلیغ را افزایش داده , جلوه ای از تبلیغات مفهومی را به نمایش بگذارد .

 

انواع تبلیغات در فروشندگی

 

  • تبلیغات بنری : مرسوم ترین نوع تبلیغات در وب فارسی که بر مبنای جذب بازدیدکننده از طریق نمای بصری آگهی و هدایت مستقیم وی به وب سایت مقصد پیاده سازی شده است.
  • تبلیغات نوشتاری : (Sponsored Links) در سمت چپ سایت بجای نمایش بنر میتوانیم کل خدمات شما را لیست مکوده و به معرفی کامل شرکت شما بپردازیم . این نوع از تبلیغات ، بیشتر مورد استقبال شرکتهای بزرگ میباشد.


تعرفه درج بنر تبلیغاتی یکماهه در سایت ما

 

ردیف محل درج آگهی سایز بنر نمایش به صورت ثابت
1 تبلیغ بنر فلش سمت چپ کلیه صفحات سایت 150 × 300 300,000
2 تبلیغ بنر فلش سمت چپ 5 صفحه  از صفحات سایت 150 × 300 200,000
3 تبلیغ بنر فلش  سمت  چپ کلیه صفحات سایت 75 × 300 160,000
4 تبلیغ بنر فلش  سمت  چپ 5 صفحه از صفحات خاص سایت 150 × 300 220,000
5 تبلیغ سمت  چپ 5 صفحه از صفحات خاص سایت 75 × 300 170,000


نکاتی کوچک  :

    * کلیه قیمتها ماهیانه و به ریال می باشد .
    * طراحی گرافیکی بنرهای تبلیغاتی توسط آگهی دهنده و متناسب با سایت طراحی می شود .
    * بنر تبلیغاتی می تواند فلش ، gif animator ، یا انواع استاندارد بنر باشد .
    * حجم بنر تبلیغاتی نمی بایست از 20 کیلوبایت بیشتر باشد .