عوامل شکست بازاریابی (marketing)
- دوشنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۱، ۰۷:۵۲ ب.ظ
- ۰ نظر
شکست"
نقطه ی مقابل "موفقیت" نیست. ترجیحاً باید اظهار داشت که بهتر است نقطه ی
متضاد موفقیت را عواملی نظیر بی تفاوتی و سهل انگاری در نظر بگیریم چراکه
بی تفاوتی و بی مسئولیتی می تواند ما را در جاده توهم و بی میلی قرار دهد.
در این شرایط بیهوده تلاش می کنیم و اهداف غیر واقعی برای خود قائل می شویم
و متاسفانه نمی توانیم به خواست های خود جامه ی عمل بپوشانیم.
دانلود کتابها
چگونه می توان آگهی های پرفروش طراحی کرد؟
چگونه در اینترنت
مشتریان کالای خود را بیابیم؟
- ۹۱/۰۲/۲۵