دنیای فروش ، بازاریابی و موفقیت

۱۰ مطلب در دی ۱۳۹۰ ثبت شده است

معرفی کتاب : استراتژی در مدیریت بازار

لطفا برای دیدن عکسها در ایمیلهای Gmail بر روی گزینه Display images below در بالا کلیک کنید

استراتژی در مدیریت بازار

استراتژی در مدیریت بازار
اطلاعات بیشتر...


 

چنانچه فرآورده ای متمایز و بی مانند ساخته اید، نباید انتظار داشته باشید که مردم به شکل خودجوش به سوی آن بشتابند. فرآورده بهتر، در ذات خود برنده نیست. آنچه بهتر معرفی شود، برنده خواهد شد.

برای اطلاعات بیشتر روی این متن کلیک کنید



----------------------------------------------------------------
book1.jpg

  چگونه در اینترنت مشتریان کالای خود را بیابیم؟

برای دریافت کتاب کافی است بر روی تصویر و یا متن فوق کلیک کنید

 ----------------------

agahi3.jpg

  چگونه می توان آگهی های پرفروش طراحی کرد؟

برای دیافت کتاب کافی است بر روی تصویر و یا متن فوق کلیک کنید

------------------------------------------------------------

پرسش و پاسخ :

بخش جدیدی در خبرنامه های ما راه اندازی شده است به این صورت که دوستانی که در زمینه بازاریابی اینترنتی سوالاتی دارند می توانند با درج سئوالات ، پاسخ خود را در خبرنامه های بعدی دریافت نمایند.

برای نوشتن سئوالات بر روی متن زیر کلیک کنید

فرم ثبت پرسشها


مصاحبه با بیژن تاجر موفق و ثروتمند ایرانی

لطفا برای دیدن عکسها در ایمیلهای Gmail بر روی گزینه Display images below در بالا کلیک کنید

مصاحبه با بیژن تاجر موفق و ثروتمند ایرانی

مصاحبه با بیژن تاجر موفق و ثروتمند ایرانی
اطلاعات بیشتر...


آیا تا به حال به این موضوع اندیشیده اید که انسان های فوق العاده پولدار روی زمین، برای خرید لباس، عطر و لوازم آرایشی به کدام مغازه می روند؟ منظورمان افرادی مانند “ملکه انگلیس” یا “سلطان برونئی” ‌یا “پرنس چارلز” و “بیل گیتس” و امثالهم است! به هر حال شاید تعداد پولدارهای روی زمین بسیار کمتر از انسان های عادی و متوسط باشد اما درمقابل ، قدرت خرید و توان پول خرج کردن این افراد را هم نمی توان نادیده گرفت و اگر کسی بتواند نظر این مشتریان رابه سوی خود جلب کند و سفارشات آنها را بگیرد، مسلما ثروت کلانی را به دست خواهد آورد. ثروتی که می تواند فرد را از همه ثروتمندتر سازد.

برای خواندن مابقی متن در این محل کلیک کنید

--------------------------------------------
book1.jpg

  چگونه در اینترنت مشتریان کالای خود را بیابیم؟

برای دریافت کتاب کافی است بر روی تصویر و یا متن فوق کلیک کنید

 ----------------------

agahi3.jpg

  چگونه می توان آگهی های پرفروش طراحی کرد؟

برای دیافت کتاب کافی است بر روی تصویر و یا متن فوق کلیک کنید

-------------------------------------------------

پرسش و پاسخ :

بخش جدیدی در خبرنامه های ما راه اندازی شده است به این صورت که دوستانی که در زمینه بازاریابی اینترنتی سوالاتی دارند می توانند با درج سئوالات ، پاسخ خود را در خبرنامه های بعدی دریافت نمایند.

برای نوشتن سئوالات بر روی متن زیر کلیک کنید

فرم ثبت پرسشها


راه و روش ثروتمند شدن

لطفا برای دیدن عکسها در ایمیلهای Gmail بر روی گزینه Display images below در بالا کلیک کنید

راه و روش ثروتمند شدن

راه و روش ثروتمند شدن
اطلاعات بیشتر...


هریک از ما قابلیتهایی داریم ، قابلیتهایی منحصر بفرد و خاص خودمان . اما در بین افراد مختلف جامعه تنها عده خاصی ثروتمند می شوند و مابقی در سطح عادی زندگی می کنند........

به راستی چه تفاوتی انسانهای ثروتمند و عادی را از هم متمایز می کند؟

برای خواندن مابقی متن در این محل کلیک کنید

------------------------------------------

book1.jpg

  چگونه در اینترنت مشتریان کالای خود را بیابیم؟

برای دریافت کتاب کافی است بر روی تصویر و یا متن فوق کلیک کنید

 ----------------------

agahi3.jpg

  چگونه می توان آگهی های پرفروش طراحی کرد؟

برای دیافت کتاب کافی است بر روی تصویر و یا متن فوق کلیک کنید
-----------------------------------------------------

پرسش و پاسخ :

بخش جدیدی در خبرنامه های ما راه اندازی شده است به این صورت که دوستانی که در زمینه بازاریابی اینترنتی سوالاتی دارند می توانند با درج سئوالات ، پاسخ خود را در خبرنامه های بعدی دریافت نمایند.

برای نوشتن سئوالات بر روی متن زیر کلیک کنید

فرم ثبت پرسشها


چگونه فروش بیشتری داشته باشیم؟

لطفا برای دیدن عکسها در ایمیلهای Gmail بر روی گزینه Display images below در بالا کلیک کنید


چگونه فروش بیشتری داشته باشیم؟

چگونه فروش بیشتری داشته باشیم؟
اطلاعات بیشتر...


این سئوالی است که ذهن صاحبان کسب و کار را به خود مشغول کرده است ، خواه یک شرکت باشند یا یک فروشگاه عادی و یا یک فروشگاه اینترنتی

جدا از مسائل تئوریک بسیار متفاوتی که می توان در این زمینه مطرح کرد پاسخ به ساده ترین شکل آن در دوقسمت خلاصه می شود...............

--------------------------

book1.jpg

  چگونه در اینترنت مشتریان کالای خود را بیابیم؟

 

----------------------

agahi3.jpg

  چگونه می توان آگهی های پرفروش طراحی کرد؟

------------------------------------------

پرسش و پاسخ :

از امروز بخش جدیدی در خبرنامه های ما راه اندازی شده است به این صورت که دوستانی که در زمینه بازاریابی اینترنتی سوالاتی دارند می توانند با درج سئوالات ، پاسخ خود را در خبرنامه های بعدی دریافت نمایند.

برای نوشتن سئوالات بر روی متن زیر کلیک کنید

فرم ثبت پرسشها

---------------------------------

آخرین پرسش و پاسخها

پرسش :

آقای امینی- چگونه می‌توان کسب و کار املاک را گسترش داد ، من در حال راه اندازی یک سایت املاک هم هستم .آیا می توان ایمیل های افراد یک شهر را به دست آورد؟

پاسخ :

دوست گرامی ، امکانی برای بدست آوردن ایمیل افراد بر اساس محل سکونت آنها وجود ندارد مگر اینکه اقدام به ارسال نامحدود ایمیل کنید که این روش در دراز مدت فقط باعث تلف شدن وقت شما می شود . پیشنهاد من برای شما این است که در طراحی سایت خود دو نکته را در نظر بگیرید:

1- سایت شما برای شخصی که در حال حاضر علاقمند به خرید یا اجاره ملک است قابلیت تنظیم داشته باشد به این شکل که فرد قابلیتهای ملک درخواستی خود را در سایت وارد کند تا هرگاه فایلی با مشخصات نزدیک به درخواست مشتری موجود بود برای او ایمیل شود

2- اشخاص قطعا در همه 12 ماه سال بدنبال اجاره و یا خرید ملک نیستند. باید بدنبال ایده هایی باشید تا بتوانید در ماههای دیگری که شخص مستقیما با شما در ارتباط نیست سرویس یا خدماتی ایجاد کنید تا بتوانید در ذهن مشتریان ماندگار شوید.

در صورتیکه سئوال دیگری داشتید با من در تماس باشید

پرسش :

آقای مرشدان برای یک تبلیغ جامع و موثر در فضای مجازی چه باید کرد؟

پاسخ :

دوست گرامی ، پاسخ شما مفصل است و بسته به نوع مشاغل مختلف نیز متفاوت می باشد اما اگر بخواهم بصورت ساده و خلاصه به آن بپردازم باید بگویم که همانند رسانه های مختلفی که در دنیای عادی وجود دارد شما می توانید از طریق رسانه های مختلفی در دنیای مجازی پیام خود را به مخاطبین برسانید، در زیر به چند نمونه از این رسانه ها و روشها اشاره می کنم :

-        بازاریابی مقاله ای

-        بازاریابی ایمیلی

-        تبلیغ در سایتها

-        تبلیغ در گوگل

-        تبلیغ کلیکی

-        بازاریابی هدفمند (روش ماهیگیری) راجع به این روش بعدا خواهم نوشت

-        .........

در صورتیکه دقیق تر راجع به شغل خود برایم بنویسید می توانم شما را بهتر راهنمایی کنم

پرسش :

آقای ابراهیمی  من نیاز به ایمیلهای موبایل فروشان ایران دارم چطور می توانم تهیه کنم؟

پاسخ :

دوست گرامی روشهای مختلفی یرای این کار وجود دارد که اصولی ترین آن به نظر من روش ماهیگیری است . شما در این روش با ارائه خدمت و یا هدیه خاصی که از نظر موبایل فروشها با ارزش است ایمیل آنها را دریافت می کنید پس بدنبال پاسخ این سئوال باشید که چه اطلاعاتی از نظر یک موبایل فروش با ارزش است که به آن دسترسی دارید و می توانید در اختیار آنها بگذارید (چند مثال : آخرین کاتالوگ برندهای معروف سال 2012 و یا قیمت روز موبایل در بازار دوبی و یا قیمت اول وقت بازار علاء الدین برای آنهایی که خارج از این بازار هستند و دسترسی مرتبی با بازار ندارند) پیدا کردن این سرویس بستگی به تخصص و اندکی خلاقیت شما دارد .

خوشحال می شوم راجع به این مطلب بیشتر با شما گفتگو داشته باشم


با مشتری خوش اخلاق باشید

لطفا برای دیدن عکسها در ایمیلهای Gmail بر روی گزینه Display images below در بالا کلیک کنید


با مشتری خوش اخلاق باشید 

با مشتری خوش اخلاق باشید
اطلاعات بیشتر...

زمانی که مشتری از شما خرید می کند مبلغ خرید او مهم است اما موردی که می تواند برایتان اهمیت بیشتری پیدا کند تاثیری است که بر ذهن مشتریان می گذارید......


 book1.jpg

  چگونه در اینترنت مشتریان کالای خود را بیابیم؟

 

----------------------

agahi3.jpg

  چگونه می توان آگهی های پرفروش طراحی کرد؟

پرسش و پاسخ :

از امروز بخش جدیدی در خبرنامه های ما راه اندازی شده است به این صورت که دوستانی که در زمینه بازاریابی اینترنتی سوالاتی دارند می توانند با درج سئوالات ، پاسخ خود را در خبرنامه های بعدی دریافت نمایند.

برای نوشتن سئوالات بر روی متن زیر کلیک کنید

فرم ثبت پرسشها


چند مقاله قبلی

لطفا برای دیدن عکسها در ایمیلهای Gmail بر روی گزینه Display images below در بالا کلیک کنید


پاسخ به یک سئوال عمده پاسخ به یک سئوال عمده
اطلاعات بیشتر... 

--------------------------------

قدم بعدی چیست؟

قدم بعدی چیست؟

اطلاعات بیشتر...

-----------------------------

مقایسه ای میان ارسال انبوه ایمیل و ارسال هدفمند ایمیل

مقایسه ای میان ارسال انبوه ایمیل و ارسال هدفمند ایمیل
اطلاعات بیشتر...

 book1.jpg

  چگونه در اینترنت مشتریان کالای خود را بیابیم؟

 

----------------------

agahi3.jpg

  چگونه می توان آگهی های پرفروش طراحی کرد؟

پرسش و پاسخ :

از امروز بخش جدیدی در خبرنامه های ما راه اندازی شده است به این صورت که دوستانی که در زمینه بازاریابی اینترنتی سوالاتی دارند می توانند با درج سئوالات ، پاسخ خود را در خبرنامه های بعدی دریافت نمایند.

برای نوشتن سئوالات بر روی متن زیر کلیک کنید

فرم ثبت پرسشها


 

برای پیشرو بودن در درجه اول خوب باشید

لطفا برای دیدن عکسها در ایمیلهای Gmail بر روی گزینه Display images below در بالا کلیک کنید


 

برای پیشرو بودن در درجه اول خوب باشید


cid:image_0002



اشاره

در وضعیت فعلی اکثریت بنگاههای اقتصادی در کشور ما تحت الشعاع شرایط قرار گرفته و بخاطر ترس یا کلافگی وضعیت دفاعی به خود گرفته‌اند ، متاسفانه یا خوشبختانه در چنین شرایطی معمولا بدقولیها و بدرفتاریها با مشتریان به اوج خود می رسد و همچنین بخاطر تغییرات نرخ ارز نیز این قبیل شرکتها سیاست انقباضی به خود گرفته و از ارائه کالا و خدمات مناسب به مشتری (با کیفیت قبل) خودداری می‌کنند.........

برای خواندن مابقی ، برروی متن فوق کلیک کنید


 

پیشنهاد روز

فروشندگی به زبان ساده




چرا فروش فروشندگان شما رضایت بخش نیست؟

چرا علی رغم مهیا بودن کالاهای خوب و محیط فروش خوب مشتریان از شما خرید نمی کنند؟

چرا در نهایی ترین مرحله قبل از بستن قرارداد مشتری منصرف می شود و شما را متحیر رها می کند؟

پاسخ سئوالات فوق و بسیاری سئوالات دیگر را در "فروشندگی به زبان ساده" خواهید یافت.

.  

 

اطلاعات بیشتر...

قیمت: تومان۱۱۹۰۰

 

----------------------

  book1.jpg

  چگونه در اینترنت مشتریان کالای خود را بیابیم؟

 

----------------------

agahi3.jpg

  چگونه می توان آگهی های پرفروش طراحی کرد؟


www.forooshandegi.com

 

info@forooshandegi.com

 

 


تکنیکهای خاتمه فروش

لطفا برای دیدن عکسها در ایمیلهای Gmail بر روی گزینه Display images below در بالا کلیک کنید


 

تکنیکهای خاتمه فروش


cid:image_0002



تکنیکهای خاتمه فروش

خاتمه فروش فرآیندی است که در آن مشتری در نهایت تصمیم خود را برای خرید می گیرد.
عملیات فروش بدون خاتمه فروش کامل نیست  زیرا شما ممکن است محصول عالی داشته باشید و مشتری شما ممکن است آن را نیاز داشته باشد، و شما ممکن است بسیار عالی آن را معرفی کرده باشید اما هیچ اتفاقی نخواهد افتاد، مگر این که شما از خریدار درخواست کنید تا از شما بخرد.

ادامه ........


 

پیشنهاد روز

فروشندگی به زبان ساده




چرا فروش فروشندگان شما رضایت بخش نیست؟

چرا علی رغم مهیا بودن کالاهای خوب و محیط فروش خوب مشتریان از شما خرید نمی کنند؟

چرا در نهایی ترین مرحله قبل از بستن قرارداد مشتری منصرف می شود و شما را متحیر رها می کند؟

پاسخ سئوالات فوق و بسیاری سئوالات دیگر را در "فروشندگی به زبان ساده" خواهید یافت.

.  

 

اطلاعات بیشتر...

قیمت: تومان۱۱۹۰۰

 

----------------------

  book1.jpg

  چگونه در اینترنت مشتریان کالای خود را بیابیم؟

 

----------------------

agahi3.jpg

  چگونه می توان آگهی های پرفروش طراحی کرد؟


www.forooshandegi.com

 

info@forooshandegi.com

 

 


دلایلی که مردم از شما خرید نمی کنند

لطفا برای دیدن عکسها در ایمیلهای Gmail بر روی گزینه Display images below در بالا کلیک کنید


 

دلایلی که مردم از شما خرید نمی کنند


cid:image_0002



دلایلی که مردم از شما خرید نمی کنند

در این مقاله ده دلیل ساده ولی مهم عنوان شده که می توانند در مورد تجارت شما هم صادق باشند. شاید بارها این سوال را از خود پرسیده باشید که چرا مردم از من خرید نمی کنند. دلایل زیر به شما کمک میکنند تا استراتژی بازاریابی و فروش تجارت الکترونیکی خود را بازنگری کنید.

ادامه.................


 

پیشنهاد روز

فروشندگی به زبان ساده




چرا فروش فروشندگان شما رضایت بخش نیست؟

چرا علی رغم مهیا بودن کالاهای خوب و محیط فروش خوب مشتریان از شما خرید نمی کنند؟

چرا در نهایی ترین مرحله قبل از بستن قرارداد مشتری منصرف می شود و شما را متحیر رها می کند؟

پاسخ سئوالات فوق و بسیاری سئوالات دیگر را در "فروشندگی به زبان ساده" خواهید یافت.

.  

 

اطلاعات بیشتر...

قیمت: تومان۱۱۹۰۰

 

----------------------

  book1.jpg

  چگونه در اینترنت مشتریان کالای خود را بیابیم؟

 

----------------------

agahi3.jpg

  چگونه می توان آگهی های پرفروش طراحی کرد؟


www.forooshandegi.com

 

info@forooshandegi.com

 

 



طرح سئوال مناسب

لطفا برای دیدن عکسها در ایمیلهای Gmail بر روی گزینه Display images below در بالا کلیک کنید


 

طرح سئوال مناسب


cid:image_0002


طرح سئوال مناسب

در بسیاری از موارد ترغیب جماعت زیادی از افراد، کاری سخت و طاقت فرسا است. چیزی که موجب افزایش ضریب نفوذ در جماعت می‌شود نه تنها هنر سخنوری بلکه علم روان‌شناسی است. بعضا ترغیب تک تک افراد یک گروه از ترغیب یکجای آن گروه به مراتب ساده‌تر است.

!!!*

 

پیشنهاد روز

فروشندگی به زبان ساده




چرا فروش فروشندگان شما رضایت بخش نیست؟

چرا علی رغم مهیا بودن کالاهای خوب و محیط فروش خوب مشتریان از شما خرید نمی کنند؟

چرا در نهایی ترین مرحله قبل از بستن قرارداد مشتری منصرف می شود و شما را متحیر رها می کند؟

پاسخ سئوالات فوق و بسیاری سئوالات دیگر را در "فروشندگی به زبان ساده" خواهید یافت.

.  

 

اطلاعات بیشتر...

قیمت: تومان۱۱۹۰۰

 

----------------------

  book1.jpg

  چگونه در اینترنت مشتریان کالای خود را بیابیم؟

 

----------------------

agahi3.jpg

  چگونه می توان آگهی های پرفروش طراحی کرد؟


www.forooshandegi.com

 

info@forooshandegi.com