دنیای فروش ، بازاریابی و موفقیت

چگونه فروش بیشتری داشته باشیم؟

لطفا برای دیدن عکسها در ایمیلهای Gmail بر روی گزینه Display images below در بالا کلیک کنید


چگونه فروش بیشتری داشته باشیم؟

چگونه فروش بیشتری داشته باشیم؟
اطلاعات بیشتر...


این سئوالی است که ذهن صاحبان کسب و کار را به خود مشغول کرده است ، خواه یک شرکت باشند یا یک فروشگاه عادی و یا یک فروشگاه اینترنتی

جدا از مسائل تئوریک بسیار متفاوتی که می توان در این زمینه مطرح کرد پاسخ به ساده ترین شکل آن در دوقسمت خلاصه می شود...............

--------------------------

book1.jpg

  چگونه در اینترنت مشتریان کالای خود را بیابیم؟

 

----------------------

agahi3.jpg

  چگونه می توان آگهی های پرفروش طراحی کرد؟

------------------------------------------

پرسش و پاسخ :

از امروز بخش جدیدی در خبرنامه های ما راه اندازی شده است به این صورت که دوستانی که در زمینه بازاریابی اینترنتی سوالاتی دارند می توانند با درج سئوالات ، پاسخ خود را در خبرنامه های بعدی دریافت نمایند.

برای نوشتن سئوالات بر روی متن زیر کلیک کنید

فرم ثبت پرسشها

---------------------------------

آخرین پرسش و پاسخها

پرسش :

آقای امینی- چگونه می‌توان کسب و کار املاک را گسترش داد ، من در حال راه اندازی یک سایت املاک هم هستم .آیا می توان ایمیل های افراد یک شهر را به دست آورد؟

پاسخ :

دوست گرامی ، امکانی برای بدست آوردن ایمیل افراد بر اساس محل سکونت آنها وجود ندارد مگر اینکه اقدام به ارسال نامحدود ایمیل کنید که این روش در دراز مدت فقط باعث تلف شدن وقت شما می شود . پیشنهاد من برای شما این است که در طراحی سایت خود دو نکته را در نظر بگیرید:

1- سایت شما برای شخصی که در حال حاضر علاقمند به خرید یا اجاره ملک است قابلیت تنظیم داشته باشد به این شکل که فرد قابلیتهای ملک درخواستی خود را در سایت وارد کند تا هرگاه فایلی با مشخصات نزدیک به درخواست مشتری موجود بود برای او ایمیل شود

2- اشخاص قطعا در همه 12 ماه سال بدنبال اجاره و یا خرید ملک نیستند. باید بدنبال ایده هایی باشید تا بتوانید در ماههای دیگری که شخص مستقیما با شما در ارتباط نیست سرویس یا خدماتی ایجاد کنید تا بتوانید در ذهن مشتریان ماندگار شوید.

در صورتیکه سئوال دیگری داشتید با من در تماس باشید

پرسش :

آقای مرشدان برای یک تبلیغ جامع و موثر در فضای مجازی چه باید کرد؟

پاسخ :

دوست گرامی ، پاسخ شما مفصل است و بسته به نوع مشاغل مختلف نیز متفاوت می باشد اما اگر بخواهم بصورت ساده و خلاصه به آن بپردازم باید بگویم که همانند رسانه های مختلفی که در دنیای عادی وجود دارد شما می توانید از طریق رسانه های مختلفی در دنیای مجازی پیام خود را به مخاطبین برسانید، در زیر به چند نمونه از این رسانه ها و روشها اشاره می کنم :

-        بازاریابی مقاله ای

-        بازاریابی ایمیلی

-        تبلیغ در سایتها

-        تبلیغ در گوگل

-        تبلیغ کلیکی

-        بازاریابی هدفمند (روش ماهیگیری) راجع به این روش بعدا خواهم نوشت

-        .........

در صورتیکه دقیق تر راجع به شغل خود برایم بنویسید می توانم شما را بهتر راهنمایی کنم

پرسش :

آقای ابراهیمی  من نیاز به ایمیلهای موبایل فروشان ایران دارم چطور می توانم تهیه کنم؟

پاسخ :

دوست گرامی روشهای مختلفی یرای این کار وجود دارد که اصولی ترین آن به نظر من روش ماهیگیری است . شما در این روش با ارائه خدمت و یا هدیه خاصی که از نظر موبایل فروشها با ارزش است ایمیل آنها را دریافت می کنید پس بدنبال پاسخ این سئوال باشید که چه اطلاعاتی از نظر یک موبایل فروش با ارزش است که به آن دسترسی دارید و می توانید در اختیار آنها بگذارید (چند مثال : آخرین کاتالوگ برندهای معروف سال 2012 و یا قیمت روز موبایل در بازار دوبی و یا قیمت اول وقت بازار علاء الدین برای آنهایی که خارج از این بازار هستند و دسترسی مرتبی با بازار ندارند) پیدا کردن این سرویس بستگی به تخصص و اندکی خلاقیت شما دارد .

خوشحال می شوم راجع به این مطلب بیشتر با شما گفتگو داشته باشم


  • محمدرضا امین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی