مقالات جدید
- شنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۱، ۰۷:۱۳ ب.ظ
- ۰ نظر
-
- روش های مختلف تبلیغ محصول
تبلیغ یا (پروپاگان) به طور کلی عبارتست از رساندن پیام به گیرنده از طریق برقراری ارتباط، به منظور ایجاد تغییر و دگرگونی در بینش ، رفتار و کردار و در تمدن امروز به مجموعه ای از شگردها و شیوه های تاثیر گذار روانی و انفعالی گفته می شود.
-
-
ایجاد برند شخصی
در اینجا برخی از روش هایی که می توان به کمک آنها برندی مشخص و پایدار از خود در اذهان مخاطبین ایجاد کرد، برمی شماریم. اینها نکاتی هستند که در صورت رعایتشان شخصیتی تاثیرگذار را تداعی خواهند کرد. اصل اساسی در این روند آن است که به انتظارات مخاطبینمان در مورد خود توجه کنیم.
-
-
مصاحبه با موسس شرکت کاله ، مردی که برند ساختن را به دنیا آموخت.
61 ساله و اهل آمل است. او نتیجه یک عمرکار و تلاش بیوقفه و خلاقانه است. با او در شرایطی مصاحبه کردیم که به تازگی و پس از ماهها درمان جراحتهای حادثه تصادف خودرو، برسرکار آمده بود، اما همانند گذشته فعال و پرجنب وجوش.
- ۹۱/۰۶/۲۵