دنیای فروش ، بازاریابی و موفقیت

چگونه می توانید موثرترین افراد را استخدام کنید


بزرگ ترین چالش برای هرشرکت متعهدی استخدام، آموزش ومدیریت برکارمندان است. با وجود افزایش نرخ بیکاری در جهان، کشف افراد موثردر رشد یک شرکت برای هرکسب وکارکوچکی هنوزمشکل است.
به گزارش ام بی ای نیوز و به نقل از سایت www.forbes.com، در زیر روش های استخدام موثرترین افراد برای صاحبان کسب و کارارائه شده است:
1 _
یک توصیف دقیق از شغل درخواستی ارائه دهید. نسخه های قدیمی از شرح وظایف کارمندان را فراموش کنید. به اهدافی فکر کنید که فرد مورد نظر برای موفقیت در کار باید به آن ها دست یابد. کارمندان باید چه نقشی در رشد کلی یک شرکت ایفا کنند؟ مهارت های فرد مقابل چگونه می تواند توانایی های دیگر اعضای تیم را کامل کند؟
2 _
از کارمندان راضی بخواهید تا نیروهای جدید را با کارآشنا کنند. هزینه استخدام یک مشاور کاریاب را ازمخارج خود حذف کنید. بهترین منبع برای استخدام افراد جدید درخواست کمک از نیروهای راضی و قدیمی است. منابع انسانی می توانند در توضیح وظایف افراد مفید واقع شوند. همیشه به آن ها یک پاداش اضافی وعده دهید.
3 _
در طول مراسم معارفه بیشتر به حرف های طرف مقابل گوش دهید. همیشه از نیروهای متقاضی کار بخواهید تا از برنامه ها ومهارت های خود سخن بگویند. آن ها حتما ازاین اتفاق به عنوان رویدادی خوشایند یاد خواهند کرد.
4 _
اسیراحساسات نشوید. هر فرد کاملی تاثیری جادویی بر روی شما خواهد گذاشت. این نوع تفکرحتما زمینه را برای وقوع یک فاجعه فراهم خواهد کرد. همیشه گزینه دیگری نیز برای کار وجود دارد.
5_
فقط به مهارت ها فکر نکرده و نگرش ها را نیزمد نظر قرار دهید. وقتی به سطح خاصی از مهارت نیاز دارید، امکان کسب آن ها ازهرطریقی وجود دارد. یک دیدگاه برتر و برخورداری از یک فرهنگ سازمانی هیچ گاه قابل آموزش نیست.
6 _
به آموزش رسمی کارمند جدید خود بپردازید. به جای به تاخیرانداختن برنامه آموزشی خود فرایند تعلیم یک کارمند را به طورواقعی پی گیری کنید. در این صورت موفقیت شما تضمین خواهد شد. سرمایه گذاری کارفرما بر روی این پروسه خلاقیت یک کارمند را برمی انگیزد.

 


دانلود کتابها

چگونه می توان آگهی های پرفروش طراحی کرد؟

دریافت کتاب>


چگونه در اینترنت مشتریان کالای خود را بیابیم؟

دریافت کتاب >

 


  • محمدرضا امین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی