دنیای فروش ، بازاریابی و موفقیت

چند خبر از دنیای اقتصاد

چند خبر از دنیای اقتصاد

شکلات های نستله بدون مواد مصنوعیشکلات های نستله بدون مواد مصنوعی
نستله تولید کننده Kit Kat، Smarties و شکلات های Quality Street، همه طعم دهنده ها و نگهدارنده های مصنوعی را از سری شکلات های این شرکت حذف کرده و خود را به عنوان پیشگام در این کار در انگلستان مطرح می کند.
به گزارش ام بی ای نیوز و به نقل از www.marketingweek.co.uk، این خبر در حالی منتشر شد که در فرایند تولید شکلات های Crunch نستله به عنوان جدید ترین محصول این شرکت مواد طبیعی مانند هویج و لیمو جای مواد مصنوعی را گرفتند.
این خبر پایانی بر برنامه شش ساله نستله به شمار می رود که در ابتدا با کار بر روی حذف مواد مصنوعی از Smarties و Milky Bar در سال 2005 شروع شد.
نستله معتقد است که این تغییرات در پاسخ به افزایش تعداد مصرف کنندگان آگاه به مسائل بهداشتی و پزشکی و بالا رفتن تقاضای آن ها به کاهش استفاده از مواد شیمیایی در محصولات خود صورت می گیرد.
تحقیقات این شرکت نشان داد که سه چهارم ( هفتاد و چهار درصد ) از مصرف کنندگان انگلیسی در حال حاضر هنگام خرید انواع شکلات و شیرینی به وجود مواد طبیعی در آن ها توجه می کنند.
دیوید رنی، مدیر عامل بخش تولید کننده شکلات نستله در انگلستان می گوید که این حرکت یک نقطه عطف قابل توجه در مسیر پیشرفت نستله محسوب می شود.
وی می افزاید که نستله تنها شرکت بزرگ شکلات سازی در انگلستان است که در کل محصولات خود استفاده از نگهدارنده ها، طعم دهنده ها یا رنگ های مصنوعی را کاملا متوقف کرده است.
برای نیل به این هدف، بخش تولید کننده شکلات در نستله و تامین کنندگان مواد اولیه آن به کار بسیار سخت بر روی عمل به تعهد خود و تضمین کیفیت و طعم همه برند های این شرکت می پردازند.
در اوایل ماه جاری، نستله اعلام کرد که بر اجرای طرح های نوآورانه خود در تولید محصولات مختلف شتاب می ورزد. این اقدام در راستای تلاش برای جبران شرایط سخت پیش بینی شده در سال 2012 انجام می شود.


رولکس برند برترجهان!
 
رولکس برند برترجهان!
برای اولین بار رولکس درصدر لیست برند های برتر سال قرار گرفت.
به گزارش ام بی ای نیوز و به نقل از www.money.uk.msn.com، رولکس با غلبه بر کوکا کولا و گوگل برای اولین بار در صدر لیست superbrand شامل برند های برتر در رفتار با مصرف کننده جای گرفت.
کوکا کولا و گوگل نیز به ترتیب رتبه های دوم و سوم را به دست آوردند.
برند های انگلیسی در این لیست نیمی از رتبه ها را به خود اختصاص دادند که در پی تحقیق از دو هزار نفر ، ارتقای جایگاه سالن موسیقی Royal Albert Hall، شرکت تولید کننده کارد و چنگال Royal Doulton و شرکت تولید کننده ظروف سفالی Wedgwood اثبات شده است.
برای رتبه بندی برند ها در این لیست کیفیت بالای محصولات مورد توجه قرار گرفته و بر روی نظرسنجی از مصرف کنندگان تاکید شده است.
در این اثنا مرسدس بنز رتبه چهارم و بی بی سی رتبه پنجم را کسب کرد. بی بی سی برای ششمین سال متوالی به این موفقیت نائل شد.
همچنین دو سال است که گروه رولز رویس برترین برند این رده بندی را در دنیای کسب و کار به خود اختصاص می دهد. از دیگر برند های برتر انگلیسی در میان بیست برند برتر این لیست می توان به British Airways و بازار بورس لندن اشاره کرد.
در پایان مایکروسافت با یک رتبه سقوط نسبت به سال پیش رتبه یازدهم و Apple نیز رتبه هجدهم را در این لیست به دست آورد.


  • محمدرضا امین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی