جدیدترین مقاله :بدقولی
- چهارشنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۰، ۰۴:۳۴ ب.ظ
- ۰ نظر
پیش
نوشت: «بدقولی» یکی از اتفاقات بدی است که در بیشتر کسب و کارهای ایرانی
به یک صفت همیشگی و یک جزء جدانشدنی تبدیل شده است. «بدقولی» مثل شعله ی
کبریتی است که توی انبار سوخت بازاریابی و تبلیغات یک سازمان می افتد؛ همه
چیز را می سوزاند و نیست و نابود می کند. این عمل، مشتری را کلافه و بی وفا
می کند. عملی که متأسفانه برای بسیاری از اهالی کسب و کار ما به صورت یک
عادت پذیرفته شده درآمده است. از آن طرف، مشتری هم تا حدودی می داند که روی
قول یک عده چگونه باید حساب باز کند.
2- نگاهی به مقالات قبل در زمینه فروش و بازاریابی
در این قسمت مقالات قبلی در زمینه فروش و بازاریابی را خواهید یافت
info@forooshandegi.com
------------------------------------------------------------
به دلیل اضافه شدن دوستان جدید در هر نوبت ، مجبورم لینک دانلود کتاب را مکررا داشته باشم لذا از دوستان قدیمی بابت این مورد پوزش می طلبم
مدیریت سایت فروشندگی
چگونه در اینترنت مشتریان کالای خود را بیابیم؟ |
چگونه می توان آگهی های پرفروش طراحی کرد؟ |
چنانچه برای دیدن فایلهای pdf دچار مشکل هستید می توانید نرم افزار آنرا از این جا دریافت کنید.
برای دریافت نرم افزار pdf reader روی جمله بالاکلیک راست کرده و گزینه save link as را انتخاب کنید پس از دانلود برنامه آنرا اجرا کنید
- ۹۰/۰۸/۲۵