دنیای فروش ، بازاریابی و موفقیت

مشاوره و اجرای سیستم جذب مشتری

برای دیدن تصاویر در ایمیلهای Gmail بر روی گزینه Display images below در بالا کلیک کنید

مشاوره و اجرای سیستم جذب مشتری

اجازه بدهید داستانی برای شما نقل کنم

قهرمان این داستان خود شما هستید

ضمن جستجو در اینترنت بصورت تصادفی به سایتی هدایت می شوید که مطالب و کالاهای جالبی دارد ، در آن گشتی می زنید ولی در آن لحظه به دلایل مختلف تصمیم به خرید ندارید. چون کارهای واجب تری دارید از آن سایت خارج می شوید و کمتر از 10 دقیقه بعد آدرس سایت را فراموش می کنید.

چند وقت بعد تصمیم دارید از محصولاتی که آن سایت ارائه می کرد خریداری کنید و بدلیل اینکه آدرس سایت قبلی را فراموش کرده اید جستجوی دوباره ای در گوگل می کنید . فکر می کنید احتمال اینکه میان سایتهای مختلف مجددا همان سایت را پیدا و انتخاب کنید چقدر است؟

اگر سایت مذکور کاری می کرد که می توانست با شما ارتباط برقرار کرده و هرچندوقت یکبار شما را از تغییرات در کالاها و محصولات جدید خود مطلع می کرد فکر نمی کنید از همان سایت خرید می کردید؟

سیستم جذب مشتری روشی برای ایجاد ارتباط یک وب سایت با علاقمندان حوزه کسب و کار خود ، جمع آوری اطلاعات آنها و ارتباط موثر با ایشان است که در نهایت منجر به فروش بیشتر نسبت به روشهای سنتی می گردد.
 

فعالیت اصلی ما ارائه مشاوره به دوستانی است که وب سایت دارند و می خواهند با تکنیکهای بازاریابی درست و استفاده از این سیستم بتوانند مشتریان خود را زیادتر کنند.

 

هزینه اجرا کردن این سیستم نسبت به هزینه ساخت سایت بسیار کمتر است.

چنانچه می خواهید اطلاعات بیشتری در زمینه آن داشته باشید می توانید با ایمیل info@forooshandegi.com  و یا شماره موبایل 09125856394 تماس بگیریدویا فرم زیر را پرکنید:

 

book1.jpg

  چگونه در اینترنت مشتریان کالای خود را بیابیم؟


agahi3.jpg

  چگونه می توان آگهی های پرفروش طراحی کرد؟


چنانچه برای دیدن فایلهای pdf  دچار مشکل هستید می توانید نرم افزار آنرا از این جا دریافت کنید.

 

برای دریافت نرم افزار pdf reader روی جمله بالاکلیک راست کرده و گزینه save link as را انتخاب کنید پس از دانلود برنامه آنرا اجرا کنید

پس از اجرا و نصب نرم افزار می توانید فایلهای pdf را توسط آن ببینید.

    فرم سئوالات


  • محمدرضا امین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی