دنیای فروش ، بازاریابی و موفقیت

آموزش فروشندگی

من بیش از 20 سال است که در رشته های مختلف کاری به شغل فروشندگی اشتغال داشته و خودم را فروشنده بسیار ماهری می دانم ، اما زمانی که با این دوره تصویری برخورد کردم پاسخ بسیاری از سئوالاتی که در طی دوره کاری برایم لاینحل مانده بود مشخص شدند.

اگرنخواهم اغراق کنم این مجموعه یک گنج تمام عیار برای فروشندگان است .

مدیرسایت فروشندگی – محمدرضا امین


این دوره بصورت یک عدد CD می باشد که در ویدئوهای خانگی هم قابل دیدن است .

این دوره محصول کشور آمریکا بوده و به فارسی دوبله شده است ، البته قسمتهای اول آن بصورت سیاه و سفید بوده ولی محتوی مطالب فوق العاده ای  است که از ارزش آن .کم نمی کند

 

 بخشهایی کوتاه از این فیلم را در این قسمت ببینید

 

گارانتی این محصول چگونه است؟
پس از خرید این دوره ، 30 روز فرصت دارید تا در آرامش، نکات گفته شده را بیازمایید ، اگر احساس کردید از خرید این محصول راضی نیستید، کافی است با ما تماس بگیرید، محصول را با پست به ما برگردانید و وجه خود را بطور کامل پس بگیرید.
اگر ذهنیت بدی نسبت به گارانتی دارید، سایت فروشندگی  ذهنیت شما را تغییر خواهد داد. ما در کمال خوشرویی با شما برخورد نموده و محصول را بدون هیچگونه قید و شرطی پس خواهیم گرفت.
ما بدنبال مشتریان راضی و خشنود هستیم تا  با آنها سالها کار کنیم. بنابرین اگر مشتری راضی نبود ، تمامی مسوولیت را می پذیریم.


برای دریافت اطلاعات بیشتر و خرید روی این محل کلیک کنید


  • محمدرضا امین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی