دنیای فروش ، بازاریابی و موفقیت

قدم بعدی چیست؟

قدم بعدی چیست؟

فرض ما براین است که با توجه به روشهای اصولی و بهینه opt-in اقدام به جمع آوری فهرست ایمیل افراد علاقمند نموده اید، حال قدم بعدی چیست؟

در این هنگام وضعیت ما مثل باغبانی است که نهالی را کاشته و نهال وی نیاز به مراقبت و نگهداری دارد.

چنانچه نتوانیم ارتباط مناسب و موثر را باعلاقمندان خود حفظ کنیم بزودی ارتباط خود را با آنها از دست خواهیم داد بنابراین باید با توجه کامل به نیازها و علایق آنها مطالب موردنیاز را تهیه و برای ایشان ارسال کنیم.

باید به خاطر بسپاریم که هدف ما درنهایت این است که توسط این روش توانمندیها و مهارتهای خود را به افراد نشان داده تا آنها ما را بعنوان فرد یا شرکتی متبحر و حرفه ایی در شغل خودمان شناسایی کنند ، در آن صورت  خرید مشتریان از ما بسیار آسانتر صورت خواهد گرفت . زیرا همه ما دوست داریم از جایی خرید کنیم مه مطمئن باشیم در شغل خود حرفه ایی بوده و می تواند پاسخگوی نیازهای ما باشد.

 

  • محمدرضا امین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی