دنیای فروش ، بازاریابی و موفقیت

نانوایی در منزل

نانوایی در منزل:

یکی از مواردیکه در زندگی فعلی بسیار افت پیدا کرده و در عین حال بسیار مهم به شمار میرود نان است ، پس اگر با پخت نان آشنایی داشته و امکان و فضای آنرا در منزل دارید یکی از بهترین فرصتهای کسب درآمد در اختیار شماست ، البته باید گفته شود اولین قدم برای انجام این کار کسب مجوز از اداره بهداشت است که این مساله شامل همه ایده هایی که در ارتباط با مواد غذایی است میگردد و چنانچه کار بدون مجوز انجام بگیرد امکان تعطیلی کار توسط اداره بهداشت خواهد بود.

پس از کسب مجوزهای لازم ، نان باید به سبک سنتی تهیه شود تا ماندگاری و کیفیت بالاتری داشته باشد و بتوان آنرا با قیمت مناسبی در بازار عرضه کرد ،حال تنها کاری که می ماند یک بسته بندی مناسب و عرضه آن در بازار است .

یک سئوال : شما هیچ یک از امکانات تولید نان را ندارید چگونه میتوانید از ایده های ذکر شده استفاده کنید؟

با داشتن اندکی شم فروشندگی و سر زدن به دوست و آشنایانی که در زمینه تولیدات موارد ذکر شده فعال هستند و یا امکان تولید آنها را دارند میتوانید آن کالاها را تهیه و با بسته بندی خوب در بازاهای مناسب عرضه کنید.

بهترین مکان بازاریابی برای ایده های ذکر شده تهران است چون با جمعیت فوق العاده بالا و درآمد سرانه ای که به نسبت شهرهای دیگر بیشتر میباشد کالاهای ذکر شده مشتریان بیشتر و بهتری خواهد داشت.

  • محمدرضا امین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی