دنیای فروش ، بازاریابی و موفقیت

مقدمه

بنام خدا

ایده های نو برای شروع ویا گسترش کسب و کارهای کوچک

مقدمه:

یاد معلم کلاس چهارم به خیر، او برای حل مسائل یک فرمول ساده به ما یادداد که فکر میکنم در همه مراحل زندکی برایم مفید باشد.

برای حل مسئله اول باید بدانیم مسئله چه چیزی از ما میخواهد و بعد چه فرضیاتی در اختیار ما قرار دارد و در نهایت چه راهکارهایی برای رسیدن به نتیجه دلخواه وجود دارد.

یادآوری این خاطره چه ارتباطی با موضوع مطلب ما دارد؟

اکثر جوانان ما میدانند چه چیزی از زندگی میخواهند(فلان شغل ، فلان منزل، فلان انومبیل و ...)اما بدون توجه به داشته های فعلی خود و راهکارهایی که میتواند بصورت منطقی آنها را بسوی اهدافشان هدایت کند بیهدف دست به تلاشهای بیهوده میزنند و بعد از اندک زمانی سرخورده و افسرده میشوند و یا به دنبال راهکارهای بظاهر میانبر رفته و در انتها از جاهایی سر در می آورند که عاقبتشان به جز پشیمانی نخواهد بود..

نویسنده در این مجموعه سعی می کند که در حد بضاعت و توانایی خود ایده هایی ابتکاری را برای شروع و یا شکوفا کردن مشاغل مختلف به اینگونه افراد توصیه نماید، البته شایان ذکر است برای موفق شدن در هر کاری بیش از هر چیز به پشتکار نیاز است ، پس توصیه من این است که پشتکار خود را از دست ندهید و اگر در هر کار موفق نشدید مجددا آنرا پس از رفع نقاط ضعف خود با روش جدیدی شروع کنیدتا در نهایت به نتیجه برسید.

از ادیسون مخترع معروف سئوال کردند شما برای اختراع لامپ الکتریکی بیش از 1000 بار آزمایش کردید ، چه چیزی شمارا به ادامه کار وامیداشت؟

و او جواب داد  اینکه بیش از 1000 راه برای نساختن لامپ پیدا کردم !!

  • محمدرضا امین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی