دنیای فروش ، بازاریابی و موفقیت

فروشندگان خاموش

فروشندگان خاموش
نویسنده: مایک کارسون
مترجم: عطیه بطحایی
انتشارات سیته – تابستان 1389
بها: 4500 تومان

فروشندگان خاموش یا همان هدایای تبلیغاتی دسته‌ای از اشیا یا محصولات تزیینی و طراحی شده‌ای هستند که شرکت‌ها با هدف معرفی و پیشبرد فروش محصولات، خدمات و برنامه‌هایش به مشتریان و مخاطبان عرضه می‌کنند. استفاده‌ی مؤثر از آن‌ها می‌تواند میزان آگاهی و شناسایی نام و نشان تجاری را تقویت کند، فروش شرکت را چندین برابر سازد، سطح وفاداری مشتریان را افزایش دهد، و انگیزش و تعهد کارکنان را تقویت نماید. به علاوه، هدایای تبلیغاتی، ابزارهایی قدرتمند در جهت تبدیل یک مبارزه‌ی تبلیغاتی معمولی به یک بمب تبلیغاتی در بازار می‌باشند.
کتاب فروشندگان خاموش کمک می‌کند تا با قدرت خارق‌العاده‌ای هدایای تبلیغاتی به خوبی آشنا شوید، به راحتی نتایج فعالیت‌های بازاریابی خود را سه برابر سازید و سودآوری و لذت از کسب‌وکار را با هم تجربه کنید.

  • محمدرضا امین

نظرات  (۱)

ی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی