دنیای فروش ، بازاریابی و موفقیت

قدم دوم



یکی از ابزارهای اساسی که هر فروشنده برای رسیدن به موفقیت می تواند از آنها بهره مند شود سئوال است . البته سئوالاتی که پاسخ آنها بتواند در جهت کاملتر شدن تواناییهای او کمک کند.

به هنگام موفقیت در فروش کالا از خود بپرسید : چه کاری را خوب انجام دادم ؟

پاسخ این سئوال نقاط قوت شما را برایتان آشکارتر می کند و به شما نشان می دهد مشتریتان به چه چیزهایی بیشتر اهمیت می دهد.

در هنگام عدم موفقیت هم از خود بپرسید : چه کارهایی را میتوانستم بهتر انجام بدهم ؟

این سئوال بجای تاسف خوردن از عدم فروش و تمرکز بر نقاط ضعف ، به شما کمک می کند بدون بزرگتر کردن ضعفها بتوانید بر آنها غلبه کرده و آنها را از بین ببرید . اما اگر بپرسید چه کاری را بد انجام دادم ؟ نقاط ضعفتان بر ذهن ناخودآگاه غلبه کرده و دفعات بعدی هم آنها تکرار خواهید کرد.

پس باید متوجه باشیم که سئوالهای ما میتوانند مستقیما در نتجه گیری نهایی ما تاثیر داشته باشند.


دریافت بصورت فایل پی دی اف



  • محمدرضا امین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی