دنیای فروش ، بازاریابی و موفقیت

قدم اول


از تغذیه فکر غافل نباشید

همانطور که جسم ما برای ورزیده شدن نیازمند تغذیه و ورزش است فکر ما هم نیاز به تغذیه مناسب دارد چنانچه یک ورزشکار قبل از شرکت در مسابقات ورزشی شروع به سیگار کشیدن کند ، هر روز نوشابه و شیرینیجات بخورد و تمرین نکند آیا در مقابل دیگر شرکت کنندگان شانسی خواهد داشت.

این مسئله در مورد رقابت در دنیای کسب و کار هم صحت دارد .

در صورتی که از مطالعه راجع به شغل خود غافل باشیم و کورکورانه کار خود را به روشی که قبلا انجام می شد انجام بدهیم چطور انتظار داریم در مقابل دیگرانی که مرتبا در حال افزودن اطلاعات خود هستند موفق باشیم.

دنیای کسب و کار دنیای بی رحمی است و در آن جایی برای کسانی که تعلل می کنند وجود ندارد و آنها به راحتی حذف خواهند شد پس باید هشیار باشیم.

راه چاره چیست؟

کافی است هر روز بین نیم ساعت تا یک ساعت از وقت خود را به مطالعه راجع به شغل خود اختصاص بدهیم ، شاید پاسخ بدهید که فرصت کافی برای این کار ندارم اما باید بدانیم با کمی زودتر برخواستن از خواب صبحگاهی می توانیم این زمان را برای خود ایجاد کنیم در عین حال میتوانیم با اندکی کاستن از اتلاف وقتهایی مانند دیدن تلویزیون این زمان را به مطالعه بپردازیم.

باید بدانیم که اگر میخواهیم جزو پیشروان بوده و از افراد عادی  جدا باشیم باید بهای آنرا هم بپردازیم.

در کتاب بزرگترین راز دنیا نوشته شده است :

کشتارگاه گوسفندان سرنوشت محتوم من نیست ، من شیرم و از همپایی گوسفندان دوری خواهم کرد



  • محمدرضا امین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی