تکنیک اسکمپر . روشی برای خلاقیت در فروش
- يكشنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۱، ۰۸:۳۴ ب.ظ
- ۱ نظر
تکنیک اسکمپر . روشی برای خلاقیت در فروش
اسکمپر ترفندی مهیج برای ایجاد جرقههای ذهنی و تراوشات فکری خلاقانه است، که میتواند به شما در رویارویی با انواع مسائل کمک کند.
اسکمپر ترفندی مهیج برای ایجاد جرقههای ذهنی و تراوشات فکری خلاقانه است، که میتواند به شما در رویارویی با انواع مسائل کمک کند.
اگر مصمم هستید که مشتریان خود را از دست دهید، لطفاً هیچ تغییری در رفتار و کردارتان بعـمل نیاورید. دقیقاً مثل تمام سال های گذشته رفـتار کنید.....
سرگذشت کسب و کارهای اینترنتی را میخوانیم و در اکثر اوقات نقطه شروع یک پارکینگ بوده است. پارکینگی که در آن اولین نسخه از فنآوری متولد شده است. اینکه چرا همیشه کار از پارکینگ شروع میشودخود حکایتی است.
با یک محتوای خوب ، می توانید احساسات خواننده را برانگیزید. احساساتی که در پی مطالب سرگرم کننده و احساسی از خواننده سر می زند و حس نزدیکی بیشتری را بین کسب و کار شما ، مناسبت ها و خودشان ایجاد می کند. اما این را بدانید که هدف گیری احساسات کاربران نیز یکی از موارد حرکت بر لبه تیغ است. پس با احتیاط عمل کنید.
کسب و کارهای کوچک معمولاً با مشکلات زیادی روبه رو میشوند. برای مثال، شخصی که کار دو، سه یا چهار نفر را به تنهایی انجام میدهد، مسلم است که در کارش با مشکلات زیادی روبه رو میشود چرا که همزمان باید مشتریان را ملاقات کند، محصولاتش را بفروشد و در سمینارهای مختلف شرکت کند.
مردم عادی امید و آرزو دارند، افراد متکی به نفس هدف و برنامه
از زمانی که یادم میاید افراد رابطه خوبی با اسپم و اسپمرها نداشتند ! در حقیقت نباید هم داشته باشند . اسپمرها کسانی هستند که به هر روشی دوست دارند محصولی را به ما به فروش برسانند یا ...
همه ما از قدرت کلمات در گفتارها و نوشته ها آگاه هستیم و می دانیم کلمات هستند که شالوده اصلی یک گفتار را تشکیل می دهند. مطمئنا این موضوع در نوشتن بیشتر خودش را نشان می دهد