دنیای فروش ، بازاریابی و موفقیت

۱۱ مطلب در بهمن ۱۳۹۱ ثبت شده است

تکنیک اسکمپر . روشی برای خلاقیت در فروش

B Tehran test                                       

      

        

        تکنیک  اسکمپر . روشی برای خلاقیت در فروش

        

اسکمپر ترفندی مهیج برای ایجاد جرقه‌های ذهنی و تراوشات فکری خلاقانه است، که می‌تواند به  شما در رویارویی با انواع مسائل کمک کند.

        

 

۱۰ توصیه برای اینکه مشتریان خود را از دست بدهید!!

اگر مصمم هستید که مشتریان خود را از دست دهید، لطفاً هیچ تغییری در رفتار و کردارتان بعـمل نیاورید. دقیقاً مثل تمام سال های گذشته رفـتار کنید.....

پارکینگ‌هایی که نقش مهمی در رشد دنیای فن‌آوری داشتند

سرگذشت کسب‌ و کارهای اینترنتی را می‌خوانیم و در اکثر اوقات نقطه شروع یک پارکینگ بوده است. پارکینگی که در آن اولین نسخه از فن‌آوری متولد شده است. اینکه چرا همیشه کار از پارکینگ شروع می‌شودخود حکایتی است.

روز عشق و بازاریابی

با یک محتوای خوب ، می توانید احساسات خواننده را برانگیزید. احساساتی که در پی مطالب سرگرم کننده و احساسی از خواننده سر می زند و حس نزدیکی بیشتری را بین کسب و کار شما ، مناسبت ها و خودشان ایجاد می کند. اما این را بدانید که هدف گیری احساسات کاربران نیز یکی از موارد حرکت بر لبه تیغ است. پس با احتیاط عمل کنید.

فنون برخورد مناسب با مشتریان در کسب و کارهای کوچک

کسب و کارهای کوچک معمولاً با مشکلات زیادی روبه رو می‌شوند. برای مثال، شخصی که کار دو، سه یا چهار نفر را به تنهایی انجام می‌دهد، مسلم است که در کارش با مشکلات زیادی روبه رو می‌شود چرا که همزمان باید مشتریان را ملاقات کند، محصولاتش را بفروشد و در سمینارهای مختلف شرکت کند.

از شروع کسب‌وکاری بدون ایده اولیه تا ایجاد برندی جهانی

از شروع کسب‌وکاری بدون ایده اولیه تا ایجاد برندی جهانی

تام دودریج یکی از برندهای معروف اسپیکر و لوازم جانبی کامپیوتری و موبایل به نام GEAR4 را تاسیس کرده است که محصولات آن در بیش از 60 کشور جهان به فروش می‌رسند و بازگشت سرمایه 30 میلیون پوندی دارد.


تبلیغات تاثیرگذار و بسته بندیهای عالی

جمله روز


کلمات حباب آبند و اعمال قطره طلا . ضرب المثل شرقی

جمله روز

مردم عادی امید و آرزو دارند، افراد متکی به نفس هدف و برنامه

دنیای کار و تجارت

دنیای کار و تجارت

  • از زمانی که یادم میاید افراد رابطه خوبی با اسپم و اسپمر‌ها نداشتند ! در حقیقت نباید هم داشته باشند . اسپمر‌ها کسانی هستند که به هر روشی دوست دارند محصولی را به ما به فروش برسانند یا ...

  •  راز قدرت کلمات برای فروش بیشتر !

    همه ما از قدرت کلمات در گفتارها و نوشته ها آگاه هستیم و می دانیم کلمات هستند که شالوده اصلی یک گفتار را تشکیل می دهند. مطمئنا این موضوع در نوشتن بیشتر خودش را نشان می دهد