دنیای فروش ، بازاریابی و موفقیت

۱۳ مطلب در فروردين ۱۳۹۱ ثبت شده است

مقالات 91/1/30

مقالات 91/1/27

آخرین مقالات

مقالات تبلیغات و بازاریابی

  • بازاریاب همیشه بازاریاب است!

    از جلسه که بیرون آمدم، سرد و سنگین بودم. جلسه ی خوبی نبود. باورم نمی شد که اینگونه رفتار کرده باشم.

  • تبلیغات جالب و خلاقانه

    می دانیم که تبلیغات تاثیر بسیار عمیقی بر ذهن افراد می گذارد و چه بسیار کالاهای باکیفیت که به علت عدم تبلیغات مناسب، هیچگاه به جایگاه واقعی خود در فروش نرسیدند.

  • به حرف دومین ثروتمند جهان گوش کنید!

    وارن بافت، دومین مرد ثروتمند جهان، طی یک مصاحبه جذابی که با کانال معروف CNBC داشت، عقاید خود را درباره ثروت و لذت فاش کرد. در زیر می توانید توصیه های دلنشین و نکاتی از زندگی او را بخوانید و کمی برای موفقیت و داشتن زندگی سعادتمند ترمزدستی زندگی خود را بکشید

  • تبلیغ برتر

    تبلیغ مایع سفید کننده ...

  • باشگاه مشتریان و اثرات آن در کسب و کار شما

    امروزه بسیـــاری از شرکتها مبالغ زیادی را برای ایجاد روابط با مشتــــریان خود خرج می کننــد. مدیریت روابط بـــــا مشتری ( CRM) ، بـــــــازاریابی یک به یک (one-to-oneMarketing) و ارتباطات رو به افزایش، تعدادی از استراتژی هایی هستند که شرکتها به منظور جذب و حفظ مشتریان ، از آنها استفاده می کنند

  • ۱۶۰ پیشنهاد به مدیران بازاریابی

    اگر مدیر بازاریابی سازمانی هستید ؛ یا در فکر طرح برنامه های مدون و جامعی برای بازاریابی و ارتقای کسب و کارتانید ؛ این ۱۶۰ نکته طلایی یقینا برایتان کارآمد خواهد بود

  • تکنیک های نوین بازاریابی

    درک نیازهای مشتری مهم‌ترین مرحله در فرآیند فروش است. فقط در صورت جواب گوئی به نیازهای مشتری است که وی حاضر به خرید یک محصول می‌شود.

مقالات جدید

  • ایدهای بازاریابی برای افزایش فروش

    هرچقدر استراتژی جامعی برای بازاریابی داشته باشید، باز از دانستن نکاتی جهت هدف گیری دقیق مشتریان محصولات و خدمات تان بی نیاز نخواهید بود. در ذیل هفتاد و سه نکته بازاریابی برای کلیه کسب و کارهای خرد و کلان ارائه می گردد.

  • ۱۰ روش موثر برای بازاریابی ویروسی

    بازاریابی ویروسی به مردم این امکان را می دهد تا از محصولات و سرویس های شما بصورت رایگان استفاده کنن. این امکان در جهت چندبرابر کردن و سرعت بخشیدن به فروش شما در اینترنت بسیار موثر خواهد بود.

  • بازاریابی الکترونیک

    بازاریابی الکترونیکی یک عملکردی خاص که تنها با فروش محصولات و خدمات در ارتباط باشد نیست. بلکه فرآیندی مدیریتی است برای اداره کردن ارتباط ایجاد شده میان سازمان و مشتری.

  • پیش بینی فروش در شرایط متزلزل اقتصادی

    تا ندانید که چقدر درآمد خواهید داشت، نخواهید دانست که چقدر می‌توانید هزینه کنید. در ادامه، چند راهکار ذکر می‌شود که به حدسیات شما در پیش‌بینی درآمدتان کمک می‌کند.



دریافت کتاب>

دریافت کتاب >




چند مقاله جدید

همین الان انجامش بده !

خیلی وقت ها کارهایی را در لیست کارهایمان می نویسیم که انجامشان وقت چندانی از ما نمی گیرند ولی وقتی در لیست کارها و در کنار کارهای مهم دیگر که ممکن است وقتگیر تر هم باشند ، قرار می گیرند ، مانند همان کارهای دیگر با آنها رفتار می کنیم . یعنی انجام آنها را هم به تعویق می اندازیم !
مابقی متن




دریافت کتاب>

دریافت کتاب >




آشنایی با کارآفرینان ایرانی

مهندس علی عصاچی

نیم قرن تجربه و تلاش در اعتلای صنعت چو عاشق می‌شدم گفتم که بردم گوهر مقصود ندانستم ندانستم که این دریا چه موج خون فشان دارد

مابقی مطلب


چگونه از اسپم شدن ایمیل‌ها جلوگیری کنیم؟

آیا تا به حال کسی به شما گفته است که ایمیلتان را دریافت نکرده است؟ آیا ایمیلی را که انتظارش را دشتید در شاخه اسپم خودتان دیدید؟ چرا این اتفاق می‌افتد؟ چگونه می‌توانیم این مشکل را برطرف کنیم؟
متأسفانه راهی برای رفع این مشکل نیست، ولی با دانستن این 2 مفهوم می‌توانید شانس ارسال ایمیل به اینباکس خودتان را افزایش دهید.
نرم افزارهای تشخیص اسپم چگونه فکر می‌کنند و چگونه کار می‌کنند.

اسپم چیست؟
1- اسپم یعنی ایمیل ناخواسته.
2- اسپم بخشی از کاربران را برای ارسال مستقیم هدف قرار می‌دهد.
3- لیست ایمیل‌های اسپم به روش‌هایی اسکن کردن وب، ربودن اطلاعات سایت‌های اینترنتی و یا جستجوی اینترنت برای یافتن آدرس است.

نرم افزار های تشخیص اسپم چگونه کار می‌کنند؟
نرم افزار های تشخیص اسپم حاوی یک لیست بزرگ از اطلاعات است که تصمیم گیرنده این است که ایمیل باید در شاخه اسپم قرار گیرد. البته در هر زمان قوانین آن‌ها تغییر می‌کند. برای مثال این فیلتر کننده ها به برخی کلمات حساس هستند. که اگر از این کلمات در ایمیل خودتان استفاده نمایید حتماً در امتیاز اسپم شما تأثیر خواهد گذاشت. و اگر این امتیاز از حدی بیشتر باشید حتماً ایمیل شما به شاخه اسپم خواهد رفت. به علاوه هر سرور دارای امتیاز دهی‌های متفاوتی در زمینه اسپم یا هرزنامه هستند.

چگونه ایمیل‌های ما توسط این فیلتر ها اسپم نشود؟
بیشتر فیلترهای اسپم ایمیل به شما امتیاز منفی می‌دهند:
1- از لغاتی مانند اینجا را کلیک کنید  این تنها شانس زندگی شماست هرگز در ایمیل‌های خودتان استفاده نکنید.
2- اگر از لغات انگلیسی استفاده می‌کنید سعی کنید کلمات را با حروف کوچک بنویسید. معمولاً برای جلب توجه کاربر کلمه ای را با حروف بزرگ می‌نویسند با انجام این کار شما ریسک اسپم شدن ایمیل خودتان را افزایش می‌دهید.
3- از فونت‌های روشن قرمز و سبز استفاده نکنید. تجربه نشان داده که استفاده از این رنگ‌های امتیاز منفی برای شما دارد.
4- سعی کنید از ایمیل متن به جای فرمت HTML استفاده نمایید. اگر از فرمت HTML استفاده می‌کنید. سعی کنید کمتر از کدهای HTML استفاده کنید بیشتر سعی کنید متن شما بیشتر از کد ها باشد.
5- از تصاویر زیاد در ایمیل خودتان استفاده نکنید. و سعی کنید تصاویر را ضمیمه نامه خودتان نکنید. این کار باعث می‌شود که حجم نامه های شما زیاد شود و کاربرانی که با موبایل کار می‌کنند.  ناراضی شوند و ترجیح دهند نامه های شما را در شاخه اسپم دریافت کنند.
6- امکان لغو عضویت را در ایمیل‌های خودتان قرار دهید. اگر فردی نمی‌خواهد از سوی شما ایمیلی دریافت کند. اجباری در کار نیست. مطمئن باشید با ادامه این کار آن فرد از شما خرید نخواهد کرد.
7- وقتی کاربر درخواست لغو عضویت می‌کند باید تا نهایتاً 10 روز این کار انجام شود.
8- حتماً آدرس فیزیکی شرکت خودتان را در پایین نامه خودتان قرار دهید. این اطلاعات باید به صورت انگلیسی در پایین تمامی ایمیل‌های به همراه شماره تلفن باشد.
9- اگر به تعداد زیادی از ایمیل‌های در یک  زمان ارسال دارید بعید نیست که بخشی از آن‌ها به شاخه اسپم برود برای  رفع این مشکل سعی کنید در هر دقیقه فقط 3 ایمیل ارسال شود.
10 - از واژه امتحان یا تست در عنوان نامه خودتان استفاده نکنید.

هیچ کس دوست ندارد ایمیل‌های ناخواسته را در اینباکس ایمیل خود دریافت کند. نکته مهم این است که شما می‌خواهید پیام بازاریابی خودتان را به مخاطبین خود ارسال کنید. بنابراین در هر زمان که می‌خواهید ایمیل خودتان را ارسال کنید کافی ست قبل از آن از مفید بودن آن ایمیل برای مخاطب خودتان مطمئن شوید. در غیر این صورت کاربر یا خود را از لیست شما حذف می‌کند و یا این که از این به بعد نامه های خودتان را به شاخه جانک مخاطب ارسال خواهید کرد.

علی نورهانی

منبع: مدیرسایت

دریافت کتاب>

دریافت کتاب >



اسدالله عسگراولادی

اسدالله عسگراولادی
اطلاعات بیشتر...

اسدالله عسگراولادی

 

اسدالله عسگراولادی از بزرگ ترین تجار خشکبار کشور در مطلبی که از سوی سایت اقتصاد ایرانی منتشر شده، روایت موفقیت اقتصادی خود را این گونه بیان کرده است :

مابقی مطلب




دریافت کتاب>

دریافت کتاب >


به علت تعطیلات نوروزی مابقی مقالات بعد از 13 فروردین ارسال خواهند شد


به علت تعطیلات نوروزی مابقی مقالات بعد از 13 فروردین ارسال خواهند شد